Patricia

Patricia

zondag 6 april 2014

Leuke quilttentoonstelling in Rijswijk

Beste allemaal,

Gisteren ben ik voor het eerst in mijn eentje 
naar een quilttentoonstelling geweest.
Was dat zielig ? 
Nee hoor !
Onderweg en ter plekke kwam ik ook weer 
zulke sympathieke vrouwen tegen
met wie ik aan de praat raakte
(niet dat ik daar moeite mee heb ...  ; )   )
dat ik op hele gezellige uurtjes terugkijk.

Eerst ben ik gaan kijken naar de tentoongestelde quilts
waarvan ik er hier enkele laat zien:





Mooi quiltwerk, vind ik.



Later ben ik ook langs de stands van de quiltwinkels gelopen.


Bij Gelrebloem verkochten ze, naast alle andere leuke stoffen,
ook overhemdstoffen in de leukste kleurencombinaties.




Bij Carol Cox uit Utrecht zag ik deze prachtige effen stoffen 
in de mooiste kleuren.
Dit moet ik onthouden want ooit ....
wil ik ook een keer iets maken in effen stoffen en 
ik ga dan zeker een keer bij haar langs.


Ik heb wel nog enkele roomwitte stoffen 
bij haar gekocht voor mijn Dear Jane.



Bij het theedrinken kwam ik een zeer aardige mevrouw tegen
die dit mooie boek had gekocht.  
Ik mocht het even van haar inkijken en ik moet zeggen
dat dit ook een aanrader is.


Bij het Quilterspalet uit Den Haag had ik veel geluk.
Zij hadden bakken met daarin stofjes voor de helft van de prijs !


Deze 2 liefies kocht ik ook bij hen om nog wat sondezakjes te maken 
voor ziekenhuizen in Den Haag.
Ik weet niet of jullie het al gehoord hebben 
maar de actie is zich aan het uitbreiden !


En deze mooie stoffen kocht ik bij verschillende stands.
Kortom: er was weer veel te zien en moois te vinden.
Ik heb vannacht weer heerlijk kunnen dromen van mijn stofjes !

Jullie allemaal een fijne dag gewenst ! 
Patricia

P.S.
En nog speciale groeten voor 
Lida uit Castricum en haar vriendinnen 
die ik op de terugweg bij de trein ontmoette.
Het was hartstikke leuk om met jullie te spreken 
en het even met elkaar over onze liefhebberij te hebben !!





9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je naar de beurs was. Ik had ook graag gegaan, maar is een beetje ver voor mij. Leuk om hier een paar foto's te zien.
    Mooie stofjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker los gegaan met stofjes. En jouw kennende loop je nooit moederziel alleen. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mijn mond valt open. Wat een mooie stofjes heb je gekocht geweldig hoor.
    Alleen naar een beurs is echt geen straf ik vind het alleen zo jammer dat het vaak een eind reizen is vanuit ons mooie Twente.
    Fijne zondag.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Patricia al die leuke ontmoetingen, dat is wel het voordeel van alleen op oad gaan. Prachtige score qua lapjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke buit, al die prachtige lapjes! en de leuke ontmoetingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer, dat ik je niet ben tegengekomen of het wist, dat jij daar gisteren ook was, dan hadden we beslist even kunnen bijpraten! Ik was er gisteren ook, met mijn jongste dochter. En ik heb net als jij er erg van genoten. En wat een prachtige aankopen heb je gedaan!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je veel moois gézien en mooie aankopen gedaan. Het boek heb ik ook en het is zeker een aanrader ik wil ooit nog eens een quilt maken die in dit boek staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How lovely. So many nice quilts and some lovely fabrics. Isn't it so wonderful to get to see all those and just dream and dream and dream. Enjoy your spring-like weather.
    Groetjes,
    Marne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als een heerlijke dag. Kan ook bijna niet anders tussen mooie quilts, lapjes en aardige mede-quilters!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...