Patricia

Patricia

dinsdag 29 juli 2014

Dear Jane: van 18 naar 27 blokjes.

Beste allemaal,

ik ben de afgelopen weken met verschillende dingen bezig geweest, waaronder  mijn Dear Jane-quilt.
In dit blogje laat ik even mijn nieuwste 9 Dear Jane-blokjes zien.

blokje  F  9,
Bij dit blokje was ik blij met de aanwijzingen in het blog thatquilt.blogspot.com


Blokje  F  10


blokje  F  11
Dit blokje heb ik heel anders gemaakt 
dan in de aanwijzingen van thatquilt stond.
Ik heb alle kleine 'taartpuntjes ' geappliceerd.



blokje  G  9


Het onderstaande blokje   G  10 heb ik al paperpiecend gemaakt.
ook gebruikte ik nu voor het eerst de naaimachine.




G  10


G  11

H  9

H  10

H  11


Samen vormen deze 9 blokjes het onderstaande.


Ik moet alleen aan 2 blokjes nog de sashing maken 
en kan dan alles aan de rest vastzetten.

Fijne dag, Patricia


10 opmerkingen:

  1. Je blokjes zijn erg mooi. Jij gaat ook goed vooruit. Ze zijn toch zo leuk om te maken.
    Nog veel plezier er mee.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een lekkere inhaalslag gemaakt Patricia! Mooie blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tempo. Zijn mooie blokjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een werk is het toch, al die blokjes, al die kleine stukjes. En al die verschillende technieken! Maar het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokjes met mooie kleuren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 9 blokjes maar liefst. Ze zijn prachtig. Echt genieten om er naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige blokjes, ze passen zo mooi bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Dear Jane vordert echt lekker zo, met deze grote produktie! En het zijn stuk voor stuk heel mooie blokjes geworden!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vordert echt, Patricia!
    En het zijn niet alleen de blokjes, maar ook de kleuren die het doen.
    Ik ben heel benieuwd als je de boel aan elkaar gaat zetten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokjes heb je er weer bij!
    Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...