Patricia

Patricia

maandag 21 juli 2014

Quiltwinkel de Quilt Ster en Dreischor


Natuurlijk is het ook leuk als je in Zeeland bent 
om de quiltwinkel in Dreischor van Marcha te bezoeken,
Het is een leuke winkel waar ik nog 
wat leuke lapjes voor mijn Dear Jane gevonden heb.







Het Streekmuseum in Dreischor vertelde veel interessante wetenswaardigheden over deze streek.


Binnen in de boerderij die nog in oude stijl ingericht was,
lag er ook weer een schattig quiltje in het babywiegje.

En er was ook nog een mandje met 'Nuttige Handwerken".




In Dreischor, een bijzonder ringdorp, 
zag ik ook dit huis.


Ik was weg van dit leuke rode bankje !
De kleur paste zo mooi bij het rood in de muurstenen.

Kortom;
Zeeland is echt een bezoek waard !

Hartelijke groet, Patricia

11 opmerkingen:

  1. Zeker een bezoekje waard zo te zien Patricia, ben benieuwd naar de nieuwe lapjes voor je Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij, dat jij blij was met de tip! Dreischor is zeker de moeite waard, en niet alleen vanwege de winkel (al ga je daar natuurlijk wel als eerste heen ;))
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat op mijn lijstje voor deze zomer! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het helemaal met jou eens Zeeland ook voor mij mijn tweede stukje Vaderland en als je dan ook nog zo'n gezellige quiltwinkel tegenkomt is het helemaal top.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, Zeeland!
    En dan zelfs nog aan quilten denken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Quiltster is altijd de moeite waard ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch ook maar eens een weekendje plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk dagje! En volgens mij ben je ook mog jarig geweest? Gefliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Patricia, ik zou wel graag je lapjes van rouannerie deux overnemen als je ze nog hebt. Ik was kort geleden ook in Dreischor onderweg naar een vakantieadresje in Zeeland, een hele leuke stop gehad bij de Quiltster.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...