Patricia

Patricia

maandag 24 november 2014

Weer gezellig naar Samsara in Lisse

Ik heb het even druk gehad en had te weinig tijd om te bloggen,
maar ga dat de komende week weer goedmaken !



Voordat ik voor 2 weekjes weg zou gaan,
moest ik natuurlijk nog even langs bij Jacqueline,
van de quiltwinkel Samsara in Lisse
voor wat garen en een lapje voor mijn Kerstproject van dit jaar 
(hierover vertel ik in een volgend blogje)


Ik kom er altijd heel graag om o.a. 
even Quilt-zuurstof in te ademen ....





...  ideeen op te doen voor kleurgebruik ...




... mooie stofjes te 'aaien'  





... of te horen over een handig kneepje of hulpmiddel ...

Jacqueline, de eigenaresse van Samsara, quilt zelf ook 
en weet me altijd goed advies te geven als ik dat nodig heb.
Verder is ze altijd erg aardig en behulpzaam.
kortom, heerlijk om even naar haar winkel toe te gaan.

Het enige nadeel aan haar winkel is:
dat ik altijd nog zoveel leuks zie ...

... zoals bijvoorbeeld dit leuke herfstquiltje ...
(Ze heeft het patroon nog).

Ik heb alleen nog te veel aan projecten liggen die roepen:
"maak mij af !"
(en dat probeer ik dan maar wat meer te doen).

Groetjes, Patricia

P.S. Voor wie nog op zoek is naar een leuk project:
Jacqueline geeft via haar blog 
de werkbeschrijving van een quilt.

9 opmerkingen:

  1. Wij kampen allemaal met hetzelfde probleem. Roepende projekten in de kast.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n winkeltje in de buurt. Ziet er goed uit en mooie quilten heeft ze hangen!
    Heb je lekker een najaarsvakantie gehad?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk winkeltje met veel stoffen! Jammer dat het niet bij mij in de buurt is, dan kon ik wat vaker gaan. Dank je voor de quiltvitamientjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van je dat je niet gezwicht bent! Wordt 2015 het jaar van de Affo's?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij ook bij Jacqueline komt. Eén van mijn favoriete quiltwinkeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap van je dat je niet gezwicht bent voor dit uberschattige herfstquiltje... Ziet er wel heel lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Patricia.
    Goede tip! Komt op mijn lijstje van winkels waar ik een keer heen wil gaan. Enwat een leuk project zet Jacqueline op haar blog. Nu heb ik even genoeg projecten, maar kan het altijd nog eens opzoeken.
    Groetjes, Mirjam Hesseling

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...