Patricia

Patricia

maandag 15 december 2014

Dear Jane: 13 blokjes van rij E


Het is alweer even geleden 
dat ik een blog schreef over mijn Dear Jane.
Maar tussen mijn andere projecten door 
ben ik nu en dan ook nog steeds bezig
met het maken van een blokje voor mijn Dear Jane-quilt. 


E  1  

E 2

E 3

E 4

E 5

E 6

E 7

E 8

E 9

E 10

E 11

E 12

E 13


Het lukt niet altijd precies zo mooi 
als ik het zou willen,
maar ik probeer ook regelmatig te bedenken 
dat "Finished is better than perfect"
een goede stelregel is.

En ik blijf gewoon mijn best doen 
om het zo mooi en netjes mogelijk te maken.

In de komende week wil ik alle blokjes van sashings voorzien
en aan elkaar te naaien.
Dan hoop ik deze week mijn 4e rij van de Dear Jane af te krijgen.

Allemaal nog een fijne dag gewenst !



9 opmerkingen:

  1. Prachtige blokjes met hele mooi kleuren die mij ook wel aanspreken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie regel is dat, hè, van Susan Smith -doorgegeven door Judith- "Better finished than perfect". Ik ben geen quiltster (hoewel ik wel dingen doe met lapjes) maar maak poppenhuis/miniaturen en ik huldig dezelfde regel...... en kom ik daar goed en tevreden mee uit!! Laten we vrolijk zo doorgaan en gelukkig zijn met de resultaten die we behalen -en die van jou zijn mooi, misschien niet perfect, maar wel finished. Prima!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor Patricia! Je schiet zo toch lekker op.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blokjes zijn heel erg mooi. Ik vind de kleuren die je gebruikt zo mooi.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mankeert niets aan hoor Patricia, zien er prachtig uit! Mooi al die kleurtjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet dat motto ook maar eens in mijn achterhoofd gaan houden. Je blokjes vind ik er super uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn heel mooi , ook de kleuren , ik ben wel bezig maar aan rij D ach ook deze zal wel eens afkomen , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...