Patricia

Patricia

zaterdag 6 december 2014

Vervolg X-mas socks

Zoals wel vaker was het meer werk dan verwacht,
maar ik naaide stug door aan de Kerstsokjes.

Hier was ik tot 11 sokjes gekomen en maakte er een foto van.
Zo leek het weer heel wat !



Ik ben overigens dol op 
die witgeschilderde dienbladen met aparte vakjes !
Ze zijn zo handig om elk project op mee te nemen.
Dit dienblad van A.c.t.i.o.n  
neem ik overal mee naar toe
waar ik maar een plek vind om te handwerken.


TaDa !
Ze waren net op tijd klaar voor december !



En dat leuke dienblad ?


Het komt weer goed van pas als Kerstplateau !


In het linker kleine vakje legde ik wat mos
en rechts wat gevonden dennenappels met wit mos.
Dan nog wat boomschors 
en 2 kleine glazen theelichthouders.



Zo heb ik weer iets om gezellig op de koffietafel te zetten.
En in elke X-mas sock iets lekkers ...
zo komen we de maand december wel weer door !


Groetjes, Patricia

P.S.
Kennen jullie trouwens 
Klikken maar 
als je nog andere leuke ideeen wilt opdoen.



12 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig geweest, leuk al die sokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt enig geworden Patricia! Best veel werk maar nu heb je er ieder jaar weer plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I remember noticing your wooden tray when I got to come to your Bee. So very nice and it looks grand with the holiday decorations. And your sweet stockings are soooooo cute! They will be great fun to bring out each year. Happy Sinterklaus.
    Marne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor dat je ze allemaal hebt afgekregen. Ik vind ze erg leuk!
    Veel plezier ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze schattig geworden.... zo kleurig, echt kerstmis!!
    Dat blad is leuk.... lang leve de Action, toch!!?
    ( We kunnen alleen maar hopen dat het geen kinderhandjes of onderbetaalde grote handen zijn die dit maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze ontzettend leuk geworden. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er gezellig uit bij je met je Multi-purpose-theeblad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. meid, wat leuk al die kerstsokjes, helemaal feestelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden je kerstsokjes! En het dienblad erg handig en je link naar dat kerst blog LEUK. Fijne avond knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat zijn ze leuk!!! Helemaal kerst...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...