Patricia

Patricia

donderdag 3 september 2015

13e rij van mijn Dear Jane-quilt af !!


Beste allemaal,

Ik kan jullie nu, na er op 15 maart 2014 mee begonnen te zijn, 
eindelijk de laatste rij blokjes van het middenstuk 
van mijn Dear Jane laten zien !

M  1

M  2

M  3
Pittig om te maken maar o zo mooi toen het klaar was !

M  4

M  5

M  6
Dit vind ik ook een heel sierlijk blokje !
Het lijkt te dansen, vinden jullie ook niet ?


M  7

M  8

M  9

M  10

M  11

M  12

M  13


En TADAAAH :

zie hier, mijn middenstuk !



Maar er wordt nu natuurlijk niet uitgerust,
er wordt gewoon doorgegaan !


In mijn ordner begin ik alweer met het ordenen van de 'taartpunten'
die aan de rand moeten komen.

Kijk hieronder maar even naar de Dear Jane van Martine
die hem in de antieke kleuren maakt.


Haar 1e rij met 'taartpunten' is net af .


Het wordt ook een zeer mooie Dear Jane-quilt  !

Klik maar op dit linkje als je Martine's blog wilt zien.

Een fijne dag en tot ziens,
Hartelijke groet, Patricia



P.S. Volgende week ga ik ook naar de tentoonstelling in Deventer.
wie gaan er ook  ?

4 opmerkingen:

  1. Wat goed Patricia! Ze wordt echt mooi!
    Die van Martine heb ik net ook gezien. Dus ik weet wat je vervolg wordt!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haar heel mooi geworden. Knap doorgezet! Nu nog de punten:):) maar dat zal je vast ook wel lukken. Het gaat me helaas niet lukken volgende week deventer.... Jammer wel had ik je misschiend aar kunnen zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je "Sjaantje".....en je hebt er een heerlijk tempo in.
    misschien zie ik je nog wel volgende week in Deventer..ik mag werken in de stand van Petra Prins...;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...