Patricia

Patricia

vrijdag 2 december 2016

De TOP van mijn roze DEAR JANE is AF !!!





Hieperdepiep,
de top van mijn Dear Janequilt is af !!
Na ca. 2,5 jaar gestaag naaien aan alle blokjes en punten
 is de top er nu eindelijk !



De punten van mijn 4e rand
heb ik deze week aan elkaar genaaid....


... alles zo precies mogelijk aan het middendeel vastgespeld ....


... en vastgenaaid !


Ik kan het zelf nauwelijks geloven !


De quilt hangt nu op mijn design wall vastgeprikt 
zodat ik er beter naar kan kijken.




Ik heb veel geleerd van het maken van deze quilt.
Er komen allerlei technieken aan bod.
En ik dacht wel dat ik redelijk precies was met quilten,
(een van de redenen waarom ik niet zo snel werk) 
maar met deze quilt moest ik er een schepje bovenop doen.


Maar dankzij dit precieze werken,
paste uiteindelijk alles mooi in elkaar.



En de hoekpunten kwamen eveneens mooi tot hun recht !

Nagenoeg alle blokjes en punten zijn met de hand genaaid,
de rest is met de naaimachine genaaid.

Het gebruik van vlieseline H250 heeft zeer goed geholpen.
En de 2 rulers van de Dear Janequilt waren onmisbaar !

Een fijn weekend,
Patricia






22 opmerkingen:

  1. Oh Patricia, it's stunning. Congratulations.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ie geworden Patricia, een felicitatie waard.
    Groetjes Marja
    🎉🎉🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is ze mooi in roze , deze dame. Nu gauw dubbelen en quilten, wat een pronkstuk! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kun je echt heel trots op zijn, want wat een beauty is jouw Jane geworden, en echt heel mooi in deze roze tinten! En inderdaad... heel precies gemaakt! Mijn complimenten, hoor.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt prachtig.
    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW! Super Patricua! Jouw DJ is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh om stil van te worden! Ik vind haar super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is prachtig. Kan me voorstellen dat je er enorm blij en trots op bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geworden Patricia! Ga je gelijk beginnen met quilten? Ik ben benieuwd hoe ver je dan bent op de volgende Dear Jane dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! Nu al een geweldige prestatie, zo'n DJ top. En errruug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, super! wat is jouw DJ prachtig geworden! gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw top van de Dear Jane is schitterend geworden, prachtige kleuren heb je gekozen.
    Ben er pas aan begonnen, dus bij mij duurt het nog even.
    Veel plezier met doorquilten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schreef het al eerder: ze is werkelijk prachtig geworden! Je hebt een megaprestatie neer gezet! Succes met het vervolg. Groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi is die geworden !!!
    Ben zelf na 1,5 rand even blijven steken, misschien dat ik na het zien van jou quilt weer een beetje moed krijg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch! Echt mooi in die kleuren. Maar, wat een werk! Ik durf niet aan zoiets te beginnen. Ben bang dat ik op een gegeven moment blijf steken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...