Patricia

Patricia

dinsdag 21 maart 2017

Dear Jane Bee


Afgelopen zaterdag organiseerde Yvonne voor de 4e keer 
een speciale Dear Jane Bee.
Ook ik werd uitgenodigd en het was leuk om ieders werk te zien
 en gezellig bij te praten.
Bij ons, quiltsters, is immers nooit gebrek aan gespreksstof
als je bij elkaar bent !  ; )



Jacqueline is net begonnen en heeft voor deze mooie kleuren gekozen.



Sieneke wil haar DJ met mooie zachte kleuren maken
en als ik deze kleurtjes al zie,
krijg ik bijna zin om een nieuwe DJ in dezelfde kleuren te maken !!


(maar wees gerust, ik heb nog zoveel andere UFO's en WIM-men,
dat ik daar toch eerst aan ga beginnen.)


Daarna worden de andere Dear Jane's getoond.


Tjitske heeft het middenstuk en de 2 randen al klaar.
Zij heeft voor een bijna witte achtergrondstof gekozen 
en dat geeft een fris effect.


Sipkje heeft haar DJ in mooie regenboogkleuren gemaakt
en is al begonnen om hem in delen door te quilten.


Ook Bernadette maakt haar DJ in deze leuke kleuren,
maar heeft er nog iets speciaals bij bedacht.


Ze heeft 'cornerstones' bij de 'sashings' gemaakt
en de kleuren lopen op met de kleuren van het bijpassende blokje.
Het ziet er erg leuk uit !





Duif maakt haar DJ in lieflijke kleuren
en voegde er wat 'pep' toe met hier en daar een rood blokje.




Tjitske maakte bovenstaande foto van mij met mijn DJ-top.



Yvonne is het verst van ons allemaal; 
zij is al bezig met het doorpitten




Tussendoor kwamen er ook nog 
andere leuke quilts en ideeen langs.











Kortom,
het blijft leuk om andere quiltsters te ontmoeten !

Yvonne, nog bedankt voor het organiseren van deze leuke dag !

Fijne avond, Patricia


7 opmerkingen:

  1. Nog even een "na-geniet-feestje" van een reuze gezellige Dear Jane dag, nu door jouw verhaal en mooie foto's.
    Alleen de foto waar jezelf op staat is verdwenen. Zal hem je nog een keer sturen maar dan niet verkleind. Misschien komt hij dan goed op je blog te staan.
    hartelijke groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Tjitske ! Ik had nog niet gezien dat hij niet goed doorgekomen was op mijn blog. Maar ik heb het nu veranderd en nu is je leuke foto gelukkig wel te zien.

      Verwijderen
  2. Kijk, dat heb ik nou ook he? Opnieuw beginnen en dan een heel andere kleur. die zachte kleuren, echt prachtig hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer heerlijk jullie en de Jane's weer allemaal bij elkaar te hebben! Wat een mooie erfenis heeft Jane Stickle ons toch nagelaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De DJ.... heel bijzonder en zeker bijzonder om deze quilt als onderwerp voor deze gezellige dag te nemen. Ik heb mijn eerste 15 blokjes gedaan, in het kader van een cursus bij Marcha, maar ik weet het zeker, ik wil deze maken. Hoeveel jaren het gaat kosten (oh, er liggen nog zoveel andere projecten) weet ik niet, maar who cares, het gaat om het proces. Ik kan me voorstellen dat je hier nooit over uitgepraat raakt dus dat jullie het best wel druk hadden deze dag. Ben benieuwd hoever iedereen weer is volgend jaar, leuk hoor, om dit zo te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How wonderful to see all those DJs in one place! I envy you! What a special group.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een prachtig patroon en het is zo leuk om al die verschillende kleur/stofcombinaties te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...