Patricia

Patricia

zaterdag 16 september 2017

Foto's Tentoonstelling in ALKMAAR

Woensdag 6 september ben ik met 2 quiltvriendinnen 
naar de Tentoonstelling in Alkmaar geweest.
Ik laat hieronder  foto's zien
want er was weer veel moois te zien:







Jacqueline Bouma: 'Japanese cherryblossom'







'Sterren van Els'
Lonneke Koelma-Deltenre







Gert van Raalte: 'Ginny Beyer Blokkenquilt'







Geke Proper-Musch:  'Lily' 


 Hieronder 2 mooie quilts van de '365 days challenge':





 Marleen Wijn-Jooren:  'De Wereld draait door'






Nel Beetsma: 'Quintet Opus 365'



Hieronder een mooie Wholecloth quilt




Ans Kouwe-Ickenroth: 'Eindeloos'





Nienke Smit: 'Zon op het water' 




Ada de Ruiter-Engwirda: 'Reflection of Ellie's life'






Marjan de Jonge: 'Dear Jane'






Ria van den Bosch: 'Mijn papavers'






Ineke Goulmy-Hendriks ; 'Slingerkrans'








Jan van Roest: 'Verborgen Staphorst'







Trijntje Schelling : 'Roddelen in de tuin'
(het patroon heet 'Gossip in the garden'






Marijke Leenders 'My Heirloom'






'Blond' van Nelleke Rep-Slikker






Inge van Koningsveld: 'Mijn Moda Mandjes'






Lon Planjer-Eijpe: 'Lonestar met blokken en guirlande'



In de kerk waren ook een aantal winkeltjes




Bij de 'Sampler' uit Haarlem hing deze erg mooie 'Stonefields'



En het was weer gezellig om Ineke Schotanus (rechts op de foto) 
van het Quilt Kompas weer tegen te komen.

Ik vond het een heel mooie tentoonstelling !
Ik zie altijd weer quilts die me aanspreken, 
bv. vanwege het patroon, het kleurgebruik, etc. 

En het is altijd een gezellig uitje, 
zo samen met mijn quiltvriendinnen.

Ik kijk weer uit naar de volgende tentoonstelling !

Fijn weekend, Patricia


5 opmerkingen:

  1. Leuk, kon ik toch een beetje meekijken, dank!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk allemaal, die sterren heb ik een boek van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de mooie foto's. Leuk als je zelf niet kan gaan kijken.
    Groetjes, Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je genoten hebben Patricia, er was weer veel moois te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Want an amazing show! I especially love the blue and white with the flying geese!! And, of course, the Dear Jane quilt. Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...