Patricia

Patricia

vrijdag 16 februari 2018

Een tussendoortje als cadeautje.



VERLOTING onder mijn VOLGERS !

Voor alle lezers van mijn blog en
als dank voor hun leuke reacties,
zowel op mijn blog als daarbuiten:

daarom dit kleine cadeautje: 


Een leuke voorkant met een gezellig motief ....



... en een grappige achterkant van hippe stofjes....

Beide kanten zijn verbonden met een roodgeruit stofje.



Er is ook een leuk stofje voor de binnenkant.....


Ik heb alles vastgenaaid ...
Er is een viltlapje dat er precies in past ...


... en KLAAR....


een naaldenmapje als cadeautje !

(met dank aan Pinterest)


Ik verloot dit cadeautje onder mijn volgers.
Ben je geinteresseerd ?

1. 
A. als je je al eerder bij mij aangemeld hebt bij VOLGERS, 
hoef je niets te doen.
B. ben je nog geen officiele volger, 
meld je dan aan als volger bij VOLGERS in de rechterkolom.
(helemaal bovenaan)

2.
 Laat me in een reactie weten dat je meedoet met de verloting.
(als je een Google-account hebt,
kun je een reactie achterlaten bij 'opmerkingen')



Maandagavond maak ik bekend wie het geworden is !

Fijn weekend, Patricia 

6 opmerkingen:

  1. Ha Patricia, wat een leuk initiatief en wat een leuk naaldenmapje ook. Ja, ik wil wel meedoen aan deze verloting. Super! Fijn weekend.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat vind ik nu zo leuk, vol spanning afwachten wie het wordt! Enne...voor mij zal het helemaal top worden, want ik heb geen naalden-mapje, niet eens een kleine.
    Dus mijn hoop is om deze te winnen ;-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Patricia, weer een ouderwetse give-away. Vroeger had je ze heel vaak op diverse blogs. Altijd leuk om volgers te verrassen met een cadeautje. Deze is niet alleen leuk maar ook heel feestelijk. Altijd leuk om mee te mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep wat leuk wat je gemaakt hebt meid
    Ik waag graag een kansje
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...