Patricia

Patricia

donderdag 30 januari 2020

Nieuwe workshops van 'SCHITTERENDE STERREN'


Beste allemaal,

Ik vind het zo leuk dat ik door  2 quiltwinkels gevraagd ben om 
een workshop van een dag te geven in het maken van deze mooie sterren !

De eerste is morgen,  zaterdag 1 februari bij 
de Quiltwinkel van Wietske in Den Bosch.
We beginnen dan om 10 uur en het duurt tot  ca. 15.00 uur.
Het is heel kort dag, 
maar je kunt nog altijd naar Wietske bellen
om te kijken of er nog plek is.

Je hoeft alleen je naai-etuitje 
en een aantal leuke stofjes mee te nemen .
Ik zorg voor het patroon
en geef uitleg over hoe je die puntjes zo mooi krijgt !
(zie de 2e foto hieronder).

's Ochtends naai je een eerste hoek van deze ster.
's Middags geef ik tips over hoe je 
 de 161 stukjes (!) waar deze ster uit bestaat
kunt organiseren.

(En mocht zaterdag te snel voor je zijn, 
maar wil je toch deze workshop volgen,
dan kun je dit ook aan Wietske laten weten, 
want bij voldoende belangstelling 
kan er een tweede datum geprikt worden.)








De 2e workshop in deze sterren ga ik geven 
op Woensdag 4 Maart 
bij Heleen van de Lapjesgaard in Amstelveen.
Ook daar is het van 10.00 - 15.00 uur.





Ik vind het altijd zo leuk om andere quiltsters te ontmoeten
en het over onze grote hobby te hebben.

Wie weet zien we elkaar op de workshops.


En als je het leren van nieuwe technieken leuk vindt, 
houd dan maar mijn blog in de komende week in de gaten,
want er komen ook andere workshops.

Tot ziens, Patricia Kockelkoren


4 opmerkingen:

  1. Prachtig die sterren alleen ben ik er zelf niet van om het te maken. Laat mij maar appliceren.
    Wel heel gezellig weer een blogje, dus vaker bloggen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Patricia! Heerlijk om anderen iets nieuws te mogen leren. Dat is een van de mooie dingen van onze hobby. Quilting is sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn een erkende geldschieter die in 2000 is opgericht. We bedienen meer dan 60 landen met meer dan 200.000 agentschappen over de hele wereld. Solliciteer voor zakelijke of persoonlijke leningen, schuldconsolidatie, woningkrediet, hypotheeklening, projectlening, voor meer informatie Bezoek ons vandaag nog! E-mail: lendingcashhelpdesk@gmail.com
    whatsapp : +91 9108256518

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As much as your thinking is praised, it is very important to have a beautiful thinking to write a beautiful post and indeed such a beautiful post is rarely seen as much as the beautiful post you have written, it is a very beautiful of my life The post is what I saw today. Clothing
    Bussiness Dropshipping
    establish good relationship
    Gurgaon VIP Girl
    Gurugram Party Girl
    Gurgaon Dating Girl
    VIP Girl Gurgaon
    health tips for students
    Health tips family

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...