Patricia

Patricia

donderdag 31 mei 2012

Een quilt met 4 benen

 Het is op dit moment al weer niet voor te stellen, 
maar gistermiddag scheen er nog een warm zonnetje in onze streek. 
We hebben met de Woensdagmiddag-Bee heerlijk buiten kunnen zitten.


Je vraagt je misschien af wat ik nu weer op mijn melkkannetje heb gehangen.
Het is iets dat ik eergisteren van mijn moeder heb gekregen.
Het voorkomt dat er vliegjes in de melk vallen !


Het is een gehaakt lapje dat verzwaard is met kraaltjes waardoor het er goed overheen blijft hangen.



De titel van mijn blogbericht verwijst naar deze mooie quilt van Martine.
Het is naar een patroon in een van de laatste Quiltmania's.
Ze heeft er weer hele mooie stoffen voor gekozen ! 


En Lisette heeft haar mooie huisjestop af.



Dat was het voor vandaag, binnenkort weer meer !
Groetjes, Patricia

5 opmerkingen:

  1. Geinig kleedje en wat een schitterende tops! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer fantastisch Patricia! En dat kleedje voor de koffiemelk vind ik heel grappig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je tuin er toch gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig zo'n kleedje en wat ziet je tuin er mooi uit! Fijn dat jullie lekker zo buiten konden zitten nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit bij je Patricia. De tuin is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...