Patricia

Patricia

zaterdag 8 december 2012


Het huisje van mijn eerste Sweetheart Houses BOM is klaar, 
maar er horen ook nog 3 hartjes bij.
Het appliceren van de boogjes is ook een pittige klus, 
maar nu ik gezien heb hoe mooi ze bij Adrie waren, 
wil ik dat ook proberen te doen.


De steekjes moeten zo fijn gemaakt worden dat ik het zonder lenzen of bril doe, met het werk dicht bij mij ogen . 
Op deze manier kan ik het heel goed zien.



Donderdagochtend ben ik gezellig met Anita naar de Kerstmarkt 
bij Kasteel Keukenhof in Lisse geweest. 
Er waren een aantal heel leuke tentjes bij en we keken onze ogen uit.



Ik was vooral weg van deze Noorse truien. Sommige patronen schijnen al heel oud te zijn.


Later zijn we ook nog even naar Jacqueline van quiltwinkel Samsara in Lisse geweest. Anita heeft enorm hard gewerkt om een mooi Kerstcadeautje te hebben voor haar moeder en had nog wat mooie stof voor de achterkant nodig.


Thuisgekomen heb ik de 7 hartjes afgemaakt met  de tekst 'God Jul' in zilvergrijs DMC garen en 
hieronder kun je zien hoe ze geworden zijn.


Ze zijn gemakkelijk te maken, dus als je nog iets leuks voor de Kerst zoekt ...


Hartelijke groet, Patricia




8 opmerkingen:

  1. Mooi is je hart geworden maar inderdaad lijkt mij heel heftig al die boogjes.
    Lekker die kerstfair ziet er zeer gezellig uit, weet je dat ik een heel mooi noors vest bij de zak van max per ongeluk heb weggegooid.... Balen balen. Verkeerde zak in de container gedaan, zo stom. Je hartjes zijn zo leuk heel mooi ook met dat zilveren garen. Nou goetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk, jij bent ook al van de hartjes! Het begint een aardige rage te worden.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je harten worden mooi!
    Leuk zo'n kerstmarkt en die noorse vesten zijn ook mooi. De patronen zijn altijd zo kunstig.
    Je harten op de adventskroon zijn ook heel mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joh Patricia wat een schitterende truien. Oh ik heb er nog 1 maar mijn hart gaat steeds sneller kloppen als ik ze zie. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik op ga zetten. Leuk zo die witte harten in die takkenkrans. Fijne dagen nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van die truien, schitterend zijn ze. Wat worden de hartjes mooi met zo'n geschulpte rand er omheen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige truien Patricis, ben je er niet door in verleiding gekomen? Leuk je hartjes zo in die krans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n Kerstmarkt. Gaat in mijn agenda voor volgend jaar.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn schattig en vooral die belletjes aan de onderkant maken ze helemaal af! Ik wil proberen straks naar Lisse te rijden, maar even kijken of het gaat lukken!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...