Patricia

Patricia

zondag 27 april 2014

Stof gezocht door Wil


Lieve allemaal,

Namens Wil K. ben ik op zoek naar dit stofje.
Het heeft een witte achtergrond en rode en groene stipjes
zoals jullie ook op de foto kunnen zien.
Aan de zijkant van de stof staat:
2152 Cottage Romance by Willow Berry Lane and Mayw...

Ze is bezig met een prachtige Guute-quilt en 
gebruikte deze stof als achtergrondstof.
Helaas komt ze ca. 75 cm tekort om de laatste randen te maken.

Zouden jullie willen helpen om te kijken of iemand dit stofje nog heeft 
en het kan missen voor Wills quilt ?
Alvast bedankt voor alle moeite !

Fijne zondag, 
Patricia

6 opmerkingen:

  1. Vraag het op Facebook bij quiltstoffen ruilen,veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is te koop bij www.willowberrylane.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is daar alleen nog maar te koop met het groene stipje

      Verwijderen
  3. Helaas kan ik je niet helpen, maar volgens mij heeft Yvonne hierboven DE tip al gegeven!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha de tip is al gegeven. Ik wou schrijven dat ik hem niet had:)..... hoe ga je met Jane????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En tip is denk ik niet meer nodig maar ik wil nog wel even kwijt dat ik jou DJ en de kleur van de stofjes prachtig vind.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...