Patricia

Patricia

maandag 15 september 2014

Bee-Berichten

De nieuwe Quiltmania ziet er wel erg aanlokkelijk uit !
Er staan weer vele mooie artikelen en quilts in.


Maar het allerleukste vind ik wel dat Judith Ebbelaar 
er met een interview in staat !
Zij blogt ook al langer en maakt de ene mooie quilt na de andere.
Op dit moment maakt ze samen met haar zus een prachtige quiltreis door Oost-Amerika en doet hiervan verslag op haar blog.



Op de 2 verschillende Bee's waar ik op zit, komt weer allerlei moois langs.
Martine heeft deze quilt met stoffen (met motieven uit de 30-er jaren) gemaakt.


Ook maakt ze die enige Stonefield quilt en 
gebruikt daar zulke mooie stoffen voor !



Op haar eigen blog laat ze zelf ook weer heel wat moois zien.


In een tijdschrift (was het nou 'Quilt en zo' ?)
stond ook weer heel wat moois:












Waar kan ik die rugzak met tijd kopen ?

Enfin, ik geloof dat ik maar weer hard aan de slag ga 
met mijn eigen projecten !
De volgende keer laat ik zien 
hoe het met mijn Sweetheart Houses Quilt gaat !

Hartelijke groet, Patricia


4 opmerkingen:

  1. En dan mijn hoogte punt van t jaar, jullie bloggersbee! Leuk dat will dat genoemd heeft. Fijne dag verder, juud van lake champlain

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat artikel. Ik ben al een paar keer naar de boekhandel geweest maar ze hebben de nieuwe nog niet.....hopelijk morgen meer succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat artikel vanjudith! En jullie worden ook genoemd:) prachtig die werken van martine . Ja niet alles kan he stapje voor stapje maken wat je echt heel leuk vindt. We zien je home sweet home wel weer in je volgende blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Benieuwd hoe je staat met je Sweetheart Houses Quilt... Wat een schitterende werken van Martine, echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...