Patricia

Patricia

maandag 22 december 2014

Kerstsfeerfoto's en -ideetjes



Ik probeer ook dit jaar,
 met dezelfde spulletjes als in eerdere jaren, 
mijn woonkamer 
gezellig voor de Kerst te maken.



Deze zelfgemaakte hartjes vinden ook weer hun plek in de boom.


En op de schoorsteenmantel ...


... staan weer mijn waxinelichthouders in 'armeluiszilver',
in het Engels ook Mercury glass genoemd.


Een zwart dienblad is snel omgetoverd 
met behulp van enkele accessoires.


En moet je nog snel een leuk cadeautje maken voor iemand ?


Je hebt vast nog wel enkele koekvormpjes ...


en een leuk stofje waarvan je snel wat zakjes naait ...
daarin passen dan leuk de koekvormpjes.


... misschien kun je zelfs nog een hartje voor erbij maken ...


... dan nog alleen een kaars in een bijpassende kleur zoeken ...
en alles in een leuk zinken bakje, een glazen vaas 
of in een glazen accubakje zetten. 
Dan een mooi Kerstpapier eromheen.
En klaar is je originele zelfgemaakte presentje !

Laat je het aub nog even weten 
als je dit nog gaat maken ?


Lieve allemaal,

Heel fijne Kerstdagen en een 
Gelukkig 2015 !!

Warme groet, Patricia



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes. Ik wens je fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij hangt hier inde boom! Leuke dagen en een super goed 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heeeeeel erg leuk uit!!!
    Fijne dagen, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes !
    Fijne dagen toegewenst ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Patircia, je hart hangt bij ons ook weer in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor dat mooie compliment op mijn blog!
    Wat een leuk idee, dat kerstpresentje, ik zal het onthouden, ik ben nu al klaar voor dit jaar. Ik geniet ook van al die harten!
    En wat een prachtige kerstquilt heb je gemaakt.
    Fijne dagen en groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet alles er gezellig uit , dank je voor de tips en fijne feestdagen , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel sfeervol uit bij je thuis, Patricia. En wat een leuk cadeau-ideetje (dat ga ik zeker onthouden).
    Jij en je gezin ook heel fijne en gezellige Kerstdagen gewenst.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er mooi en er gezellig uit. Ook voor jouw en je dierbaren hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig en creatief 2015.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...