Patricia

Patricia

zaterdag 31 januari 2015

Bloggers Bee bij Yvonne: een heerlijke dag !

Hallo allemaal,
Ik ben nog moe van een drukke dag, 
maar met veel plezier kijk ik terug
op een geweldige dag bij Yvonne !

's Ochtends om 10 uur waren we al welkom bij haar.
En jullie weten hoe dat gaat:
zet maar eens een stel quiltsters bij elkaar
dan vinden we elkaar in de liefde 
voor mooie stoffen en te leuke quiltpatronen !

De quilt 'The Prince' van Judith werd alom bewonderd.
Zij heeft deze gemaakt in de ongelooflijk korte tijd van ca. 4 maanden
voor de lessen die zij geeft. 

Deze quilt, de alom bekende 'Stonefield' is ook prachtig geworden 
en is door Karen gemaakt.

Ze heeft hem door iemand met een Longarm naaimachine laten doorquilten
die dat op een uitstekende manier heeft gedaan !

Kijk maar, hoe dit haasje lijkt te dansen;
de lucht lijkt nog mee te trillen !



Deze Stonefield quilt is van Martine 
en ook zij is zeer geslaagd in haar kleur- en stofkeuze !

Noa maakt de Stonefield in 'oude' kleuren
wat er ook weer erg mooi uitziet.




De blauwe-beige Celine-quilt van Lida is nog steeds een blikvanger.


En Ageeth maakte dit perfecte middenstuk !
Het is zo mooi en precies gemaakt,
in 1 woord : geweldig !


Judith showde nog de enige quilt 
die ze van haar quiltvriendinnen heeft gekregen 
ter ere van haar 50e verjaardag.


Tjitske maakt (naast een Dear Jane) ook de Antieke Quilt van Guute.


Hier zitten we gezellig bij elkaar.



Marielle liet dit leuke setje zien.


Debby en Else showden hun prachtige breiwerk.


 Else wist ons te verrassen met dit bijzondere breipatroon.



Zij is verder ook een kei in het maken van bijzondere tassen ! 


... en zo'n lieflijk naaldenetuitje !



Zucht, 
zoveel moois gezien !
Hier ga ik vannacht vast van dromen.

En, dacht je dat dit alles was ?

Nee !
Maar de rest komt in een volgend blogje !

Nog een fijne avond, Patricia

7 opmerkingen:

  1. Tja, wat moet ik er nog van zeggen. Ik zit met open mond te kijken.
    Zo mooi!!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was leuk je weer ontmoet te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je lieve woorden. Het was heel gezellig. Ik zie dat ik wel een paar dingen heb gemist zoals de vriendinnen quilt van Juud. ( stond ik zeker in mijn soep te roeren) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja. het was heel gezellig. Leuk verslag heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig blogje wat hebben we weer een heerlijke dag gehad. Geniet nog lekker na fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topdag, jammer dat ik er niet bij kon zijn, kijk uit naar je volgende verslag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...