Patricia

Patricia

donderdag 19 februari 2015

3 quilts 2012 - 2013




Dit molenpatroontje maakte ik in 2012 met 
de vrolijke stofjes die ik in Engeland had gekocht.
Het rood-roze stofje komt uit de collectie van Tilda 
en vind ik geweldig !


Toen het dekentje voor de kinderwagen klaar was
vond ik dat er iets miste.


Het idee voor een sloopje was er gauw bij bedacht.



Het was klaar om cadeau te geven aan nichtje Eva 
voor haar pasgeboren zoontje.





Nichtje Annika was het jaar daarna in verwachting 
maar wilde het liefst een ledikantdeken in aquakleuren voor haar dochter.


Om het ook geschikt te maken als speeldeken 
maakte ik de achterkant ook aquablauw.



Ik viel helemaal voor de kleuren 
van de Rouenneries-serie van Moda.


En het patroon van Guute's Antieke Quilt 
leek me er helemaal bij te passen.


De top is klaar, 
nu alleen nog doorquilten.


Zo gebeurd, toch ?

Helaas, er kwamen nog andere leuke projecten voorbij !
Maar dat komt morgen.....

Fijne dag, Patricia




6 opmerkingen:

  1. Wat heb jij eigenlijk al veel gemaakt Patricia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie quilts zijn dit. Leuk om zo alles voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi de quilts, het patroon en de kleuren
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Patricia!

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om deze quilts voorbij te zien komen. Zelf vind ik het molentje echt helemaal te gek. Je hebt het ook in perfecte kleuren gemaakt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...