Patricia

Patricia

maandag 26 oktober 2015

Via onze blogs gezelligheid met andere quiltsters !



Tot mijn grote verrassing heb ik 10 dagen geleden 
bij Nathalie van het blog Tovernaald 
3 enige blauwe stofjes gewonnen !
Ter ere van haar 250e blogje had ze een Give Away van 
stofjes in 3 verschillende kleuren.



Nathalie,
hartelijk bedankt voor je lieve kaart en leuke stofjes !
Ik ben er heel blij mee !!




Daarnaast ben ik onlangs ook weer gezellig bij Judith geweest
(van het blog Juudsquilts).
Als je haar oergezellige quiltkamer binnenkomt,
krijg je al zo'n zin om alleen maar te naaien !!




Judith laat haar prachtige Irish Circles-quilt zien ...





... die van dichtbij nog veel mooier is !



Op tafel ligt een mooie stapel stoffen.
Ik ben benieuwd waar die straks in terecht komen.

               In haar quiltkamer zijn nog meer mooie quilts te bewonderen ....


.... zoals de "Pockets of Poesies ....



'les Soeurs'-quilt




Heette deze quilt nou 'The Burnt' ? 















































Een naaimapje voor onderweg om werk in mee te nemen.

En het handige dienblad waarin je 
je handwerkmaterialen overzichtelijk kunt opbergen.


Tussen het handwerken en het doorkijken van dit heerlijke boek ... 


















... hebben we gezellig zitten kletsen en vloog de dag voorbij !!
Vol inspiratie reed ik weer naar huis.

Ik vind het erg leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn.
Vaak zie je dan ook weer een handige naaitruc
of kom je op kleur- en stofideeen 
waar je zelf in eerste instantie niet aan denkt.

Kortom, weer een Mooie Dag in het leven van deze Quiltster !

Fijne avond,
Hartelijke groet, Patricia



3 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad de kersen op de taart Patricia. Met elkaar onze hobby delen en nog zo veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was inderdaad een prachtige dag.
    Wat een mooie dingen, zeg!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig om mijn kamer door jouw ogen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...