Patricia

Patricia

woensdag 10 februari 2016

Goed Gevulde Dagen + Nieuwe Quiltwinkel in Leiden !


Na mijn laatste blogje
heb ik me weer helemaal toegelegd op mijn Dear Jane.


Na eerst lukraak stofjes gepakt te hebben,
wilde ik het nu toch even beter plannen.

Dus, hup,
alles op mijn grote (uitgetrokken) eettafel gelegd ...


en keuzes gemaakt voor stofjes ... 


wat punten verplaatst ...


... en wat lichte tinten als effen punten erbij gelegd ...


.... en nog wat later 
enkele punten voorgesneden 
voor de andere randen ...




... en als laatste nog 
een aantal blokken voorbereid voor mijn 2e rand !


Ja, alles om deze Dear Jane haar randen te geven.



Afgelopen zaterdag ook een erg gezellige dag gehad
 met Ans en Elly die deze map graag wilden maken.





En vandaag,
samen met mijn Woensdag Bee, 


een heerlijke lunch gehad bij het biologische restaurant 'Logica',
Stille Rijn 11 in Leiden.
We hebben allen heerlijk gesmuld en 
ik vind het daar een echte aanrader !






Vorige week mocht ik vriendin Carla helpen
met het uitzoeken van leuke stofjes.
Nee, het zijn niet de lapjes hierboven,
want het moet nog even een verrassing blijven !
Er is allerlei leuks en nuttigs besteld !



                                   Carla  gaat bij Meet & Make (Stille Rijn 13, Leiden) 
                                                      starten met een Quiltwinkel !
                                         Het wordt vast een aanwinst voor Leiden !

                              A.s.  Zaterdag 13 Februari is de Feestelijke Opening !

                                                                    Grappig, 
                                                   krijg ik toch ineens het gevoel 
                                        dat het een heel leuk Quiltjaar gaat worden !!
                                                         

                                                            Hartelijke groet,  Patricia 





9 opmerkingen:

  1. Tuurlijk wordt het een leuk quiltjaar! Enne, als je zo'n planning maakt, dan schiet je als een komeet vooruit, let maar op! Zo doe ik het namelijk ook als ik op wil schieten, gewoon eerst organiseren! En als je dan aan je dear jane beauty blokjes aan het werken bent, kun je alvast vooruit denken (of aan andere projecten... dat overkomt mij meestal:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Jane is magnificent. Those triangles are amazing, such tiny pieces.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk weer voor de DJ! En een nieuwe quiltwinkel in Leiden... leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eind van je Jane komt in zicht Patricia! Leuke ontwikkelingen in Leiden, ben benieuwd naar de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt je Jane mooi. En leuk dat jullie er een quiltwinkel bijkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo benieuwd naar het einde van de Dear Jane!
    En wat heb je verder weer leuke dingen gedaan.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How very exciting to find a new quilt shop. I hope that her "opening" goes well tomorrow (my time). Are you planning to come with Yvonne to Utah in May? I am hoping that we can arrange to meet up with the group one morning for brunch - we will visit some friends in Colorado and visit Bryce and Zion, then come north on our way home. As always, your Dear Jane is just spectacular and I really like the pink in the edge triangles. Very peaceful.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je al ver de jouw Janetje die van mij gaat niet zo snel zoveels moois om te maken.
    En druk bezig met mijn hobby/quiltkamer die moet leeg want ik moet er een andere vloer in leggen. Dus werk genoeg op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...