Patricia

Patricia

zondag 2 oktober 2016

Quiltwinkel 'Margreet Otto' in Woerden


Samen met een lieve vriendin 
ben ik naar quiltwinkel Margreet Otto in Woerden geweest.


Zij was op zoek naar een speciaal stofje.
En natuurlijk vond ik het ook leuk om een keer rond te kijken !


Ik had enkele stofjes van thuis meegenomen 
en er was gelukkig veel te zien in de winkel !















Ik vond ook wat ik zocht !


Een heel bijzondere stof 
waarin al mijn rode kleuren samen komen ....


... en ook nog enkele andere lapjes waar ik heel blij mee was !





Daarnaast heb ik een woensdagochtend 
een workshop Duimquilten gevolgd.



Het wordt nog veel oefenen, geloof ik.
Maar nu ik bijna mijn Dear Jane top af heb,
wil ik hem ook mooie kunnen quilten met kleine steekjes.

Fijne zondag, Patricia

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, een bezoek aan een quiltwinkel! En een prachtig lapje gewcoord. Duimquilten is mijn favoriete quilt-methode, en ik ben blij, dat Ted deze vingerhoed heeft ontwikkeld (en ik zie bekend lesmateriaal),
    waarmee ik mooiere steekjes kan maken dan op de traditionele manier (al moet dat ook nog wel, omdat ik op een vast frame quilt). Groetjes van Ageeth.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk uitstapje Patricia! Dat duimquilten gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige quiltwinkel, helemaal mijn winkel met veel vrolijke kleuren en daar houd ik zo van! Fijn dat je erover schrijft want dan weet ik hem nu te vinden. Mooie stof heb je gekocht. Duimquilten zou ik ook wel willen leren.
    Succes verder met je DJ.
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duimquilten lijkt me nog best moeilijk maar wel erg handig om onder de knie te hebben want dan hoef je je werk niet iedere keer te keren hé? Gewoon heen en weer quilten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...