Patricia

Patricia

woensdag 1 februari 2017

Bloggers Bee bij Yvonne

Eindelijk was het weer zo ver:
Yvonne organiseerde afgelopen zaterdag
weer een Bijeenkomst van Bloggers !


Al bij binnenkomst was haar prachtige Dear Janequilt een blikvanger !
 Yvonne is nu bezig om hem door te quilten.

Aan de tegenovergelegen wand hing deze leukerd van haar !





Al gauw was iedereen gezellig aan het kletsen en aan het handwerken.

Na een uurtje ging er een groepje naar Het Schaartje,
de leuke quiltwinkel in Katwijk.


Antoinette heeft daar al een verzameling 
erg mooie stoffen en wol liggen ...




... en er hingen ook nog die leuke gebreide kerstballen
 waar Sieneke les in gegeven heeft.


 Teruggekomen kregen we een heerlijke lunch
en kon de Show&Tell beginnen.


 Yvonne heeft nu ook een nieuwe prachtige top klaar !
Dit wordt vast een pronkstuk in haar verzameling.



Nelleke heeft bijna de top van deze quilt af
 en het is heel mooi geworden;
prachtig van kleur en met sterren die een erg mooie vorm hebben.


Tjitske heeft de top van haar Antieke Quilt van Guute af
en de prachtige stoffen komen mooi tot hun recht in dit patroon.



Marja liet enkele van haar quilts zien.


Ik ben helemaal weg van deze Beauty, 
gemaakt naar een antieke quilt van het echtpaar Polak uit Amsterdam.


 De felrode achtergrond maakt het geheel pittig en sprankelend.



... om te zoenen, dus !


Marja gaat in Februari een Show&Tell houden bij Karen.
Ik ga er ook naar toe en kan me er nu al erg op verheugen !!
Wie komen er ook ?





Yvonne heeft deze mooie quilt in frisse kleuren
 bijna helemaal af.


De bovenstaande quilt was het eerste quiltproject voor Bernadette.




Ageeth bracht dit begin van een nieuwe quilt mee.
Heel leuk hoe de kleuren voor deze quilt gekozen zijn !

Ook had ze een aantal schitterende blokken van een ander project,
waarvan er hieronder 1 te zien is.


Ageeth kan heel erg mooi appliceren;
je ziet geen steekje en het ziet er prachtig uit !
Hieronder laat ze even aan een paar mensen zien 
hoe ze dat zo mooi doet.


Het was erg leuk om iedereen weer te ontmoeten en 
met mijn hoofd vol quiltinspiratie 
ging ik weer naar huis.

Mocht je nog meer willen zien, 
kijk dan ook even op de blogs van:








3 opmerkingen:

  1. Zo mooi, alle quilts die je hier laatzien.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer gezellig Patricia. Ik geniet er elke keer weer van zo'n hok vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verslag met mooie foto's (die van mij waren belabberd ;(), waardoor ik het weer her-beleef. Heel gezellig en inspirerend, zo'n warme dag in hartje winter. Ik had trouwens een " mmm-weethetnogniet"-gevoel over mijn begin, maar nu ik hem bij jou op de foto zie, ga ik met een goed gevoel verder.
    Bedankt voor de foto's en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...