Patricia

Patricia

woensdag 27 maart 2019

Workshop Mariner's Compass Quilt in Den Bosch !

En ja, gelukkig,
voor de liefhebbers van deze quilt ....


.... die wonen in wat zuidelijker streken ....
zoals Brabant, Limburg, Zeeland of zelfs ....  Belgie...
....... en bereid zijn om per auto of per trein  .....
 naar DEN BOSCH te reizen ..... 
heb ik Leuk Nieuws:

Al een tijdje geleden ben ik
 door Wietske van 'Bossche Quilts' gevraagd 
om ook in haar winkel
 een Workshop Mariner's Compass Quilt te houden
en wel op 
ZATERDAG  13 APRIL 2019,


DAT IS FIJN,
want nu zijn er nog 2,5 week ....
waarin je nog je UFO's kunt wegwerken  ; ),
je naaihoekje of naaikamer kunt opruimen,
alvast wat leuke stofjes kunt uitzoeken ......
en bedenken hoe je deze quilt zou willen maken !!

Zoals ik al eerder in een blog schreef:
ik heb nog nooit eerder met zoveel plezier aan een quilt gewerkt 
en ik hoop dit enthousiasme met jullie te kunnen delen !

Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Het wordt een welbestede dag, 
waarin we 's ochtends al om 10 uur beginnen 
 met het patroon  van het kompas zelf
en 's middags gaan oefenen met hoe je de kompascirkel  
in de achtergrondstof naait.
De rode achtergrond van de originele quilt
is namelijk op een bijzondere manier in elkaar gezet.

Kom je ook ?


Hartelijke groet, Patricia 

P.S. Voor meer Informatie kun je naar het blog van Wietske gaan.
(Klikken) 
of meteen naar Wietske zelf mailen:
wietske.meinders@hotmail.com


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...