Patricia

Patricia

vrijdag 24 februari 2012

Award doorgeven


Vorige week ontvaing ik, samen  met 4 andere bloggers, van Wieke een award voor mijn blog.





 Beste allemaal,


Vorige week mocht ik van Wieke deze award ontvangen. 
De bedoeling is dat ik hem ook weer doorgeef aan enkele bloggers met minder dan 200 volgers om ze eens extra in het zonnetje te zetten.  Hier zijn ze in willekeurige volgorde:



Juud van Juud's quilts
Cindy van Cindycountryhome
Lisette van Lisettesquiltseizoenen
Carina van Tuin Patch Carina




Allen maken geweldig leuke dingen van stof en houden hier een leuk geschreven blog over bij.
Ik zou zeggen : ga gauw ook bij hen kijken en laat je verrassen !


Groetjes, Patricia


3 opmerkingen:

  1. Heb hem maar aan iedereen doorgegeven want iedereen die blogt en handwerkt doet zijn best toch? Maar jij ook gefeliciteerd met je award! Fijn weekend,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Patricia, met deze award.
    Altijd een leuke waardering.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier er mee. Ik doe zelf niet mee. Ik ben niet zo van het massale kettinggebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...