Patricia

Patricia

maandag 15 oktober 2012

2 Bee's

Elke maand is er een donderdag dat ik 's ochtens een kleine Bee heb met Anita, Martine en Stance. 
Anita is bijna klaar met het doorpitten van haar Japanse Puzzel-quilt.


Stance had in haar keuken een grappige kaart opgehangen. 


Ook is de quilt voor haar dochter bijna klaar.


En 's avonds had ik ook nog de Bee bij Yvonne, waar Sipkje deze top voor een tafelloper af had, maar graag ook onze mening wilde horen over de afwerking.
Het blijft leuk dat je voor goede raad altijd bij je quiltvriendinnen terecht kunt.


Rennie is al flink opgeschoten met haar 1e BOM van de Sweetheart Houses.
Ze heeft er nog leuke versieringen op aangebracht.


En Marielle maakt deze leuke herfstquilt in een log cabin-patroon.


Heerlijk he, om al dit moois onder ieders handen te zien groeien.

In mijn volgende blog zal ik ook vertellen over mijn nieuwe project voor nichtje Annika, die net met zwangerschapsverlof is gegaan.
Even jullie lekker nieuwsgierig maken !

Hartelijke groet en allen een fijne quiltdag toegewenst !
Patricia

6 opmerkingen:

  1. Er zijn weer mooie dingen te zien bij je.
    Geniet maar lekker van je twee beetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft mooi om jullie werken te zien.
    Mijn nieuwsgierigheid is natuurlijk gewekt, maar misschien kan ik mij een kleine voorstelling maken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent al net zo'n BH'tje als Rennie (Bee-Hopper) Heerlijk hoor! Ik ben benieuwd wat er in het vat zit voor plannetjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja fijn he dat we bij elkaar terecht kunnen om advies. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, maar ik zal je niet met duizend vragen bombarderen. Ik wacht op gepaste wijze af tot je hetnons verteld. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je boft twee bee's op een dag. Kon je og wel slapen? Heerlijk hoor! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar zouden we zijn zonder onze bee's. Bij staan er nu 4 zaterdagen op rij met bee's. Waaronder die bij jou! Heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...