Patricia

Patricia

woensdag 31 oktober 2012

Top voor Babyquilt bijna klaar !

De afgelopen 10 dagen heb ik vaak achter mijn naaimachine gezeten.
Het is gelukt om de 35 blokken klaar te maken.
Daarna mocht ik puzzelen om ze allemaal op een mooie plek op te hangen.


Dit zijn toch enige stofjes voor de Sweetheart Houses, he ?
Ze roepen naar me: " Pak ons, wij zijn zo leuk !"



Maar afgelopen weekend hadden we familieweekend en hebben we heerlijk in de Schoorlse duinen gewandeld.



Gisteravond had ik gelukkig weer tijd en heb ik 
alle blokken aan elkaar kunnen naaien.
Het viel niet mee bij de puntjes en nu en dan zit er ook eentje toch nog scheef, terwijl ik zo zorgvuldig probeer om ze goed te spelden.
Maar enfin, 't is net als in het gewone leven, 
dan gaat er ook wel eens wat mis ondanks je inzet, toch ?

Ik ben er toch wel blij mee en ga binnenkort stof voor de rand en
de achterkant  kopen.


Hartelijke groet, Patricia

10 opmerkingen:

  1. Wat benje snel gegaan wel heel leuk geworden daar gaat het babytje lekker onder liggen! En ooooh die stofjes van je bom om te snoepen zoooooo moooooi. Was lekker weer zondag en een echte paddestoel gezien. Nou groetjes weer carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker fris en leuk quiltje wordt dit.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige top is het geworden Patricia. Wat heb je dat snel gedaan! Nu verder met je tweede huisje? Ik kan me indenken dat die stofjes er om schreeuwen om te worden gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat is je babyquilttop leuk geworden. Zulke mooie frisse kleuren en wat ben je snel gegaan. Ben benieuwd hoe je de quilt gaat pitten. Neem je haar morgenavond mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie top voor een baby-quilt. Succes met het quilten ervan.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden je baby-top suc6 met de afwerking. Laat je de stofjes niet te lang roepen, ze zijn erg mooi in een top! fijne avond knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap hoor, Patricia! het wordt een mooie babyquilt met mooie zachte kleurtjes.
    En die andere stofjes die je daar hebt liggen zijn ook prachtig! En zo blijven we nieuwsgierig wat daar van komt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit en soms werk je die puntjes gewoon weg met een quiltsteekje! Wordt een schattig geheel, succes met de rand! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi quiltje en wat een mooie stapeltjes met stof""

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo lieve Patricia, Dankjewel voor je altijd lieve berichtjes op m'n blog. En ik vind het op jouw blog een heerlijk feestje. Zulke mooie prachtige exemplaren van een quilts maak je. En heel speciaal dit baby quiltje. Tja.... ik blijf maar grijpen naar de sweet hearts stofjes aaargghhhh die zijn té leuk en zo mooi, past helemaal bij mij hoor hahahah....! Op het moment ook bezig met de rozenkrans quilt met doorpitten. Helaas heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd voor mezelf als voorheen maar hoop dat het me lukt om deze voor december af te krijgen want het is een geschenk voor een ontzettend dierbaar persoon van mij. Met de weersberichten voor het aankomend weekend ga ik me heerlijk in een stoel nestelen en lekker quilten. Wens je een mooi herfstweekend toe, liefs van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...