Patricia

Patricia

donderdag 28 maart 2013

In Edinburgh

Afgelopen zondag ben ik vanwege persoonlijke omstandigheden naar Edinburgh gegaan.
Ook hier is het winter, maar desondanks zie ik hoe leuk de stad zelf is !
Als je hier rondloopt zie je steeds de sfeer die we zo goed kennen uit de Harry Potter films. De oude gebouwen met hun architectuur kunnen zo in de film. De schrijfster van deze reeks woonde in Edinburgh toen ze de eerste boeken van Harry Potter schreef. De verhaallijn had ze wel al eerder bedacht.
























Gistermiddag liep ik door de stad en kwam ook overal schoolkinderen tegen.
Het blijft voor mij als Nederlandse grappig om de kinderen in hun schooluniformpjes te zien. Ze lijken zo op echte 'meneren en mevrouwen'.








Ik verblijf deze week in een leuk hotel. Vooral de inrichting vind ik warm en uitnodigend. Het zijn echt de kleuren van de jaren '70, maar dan is het nu weer heel hip gemaakt met moderne meubels en materialen. Heel inspirerend !




En dit toetje besloot gisteren mijn maaltijd. Het was Verrukkelijk !!
Jullie ook een fijne dag ! Ik ga zo de stad in !

Location:Leamington Terrace,Edinburgh,Verenigd Koninkrijk

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat de omstandigheden niet al te vervelend zijn en dat je ook nog een beetje van de stad kunt genieten.
    Fijne pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat alles goed gaat. Fijn dat je toch nog snel naar Edinburgh kon afreizen. Sterkte gewenst met de zieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He patricia Niet de bedoeling om daar rond te lopen maar je kan wel het beste er van maken en toch eenbeetje genieten van de omgeving en het hotel niet verkeerd? Nou sterkte verder groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stad Edinburg, ik ben er 2 jaar geleden ook geweest, ook rond deze tijd. mijn schoondochter komt hier vandaan en haar moeder heeft ons Schotland laten zien. Erg mooi, ik hoop dat je er van kan geneiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp uit de berichten op je blog dat de reden waarom je in Edinburgh bent niet zo fijn is. Ik wens je veel sterkte toe.
    Edinburgh staat al een tijdje op mijn lijstje, wil er graag een keer met manlief naartoe, leuk dat je iets van de stad laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...