Patricia

Patricia

maandag 11 november 2013

Donderdagavond-Bee van 31 oktober j.l.


Omdat Yvonne van R. op vakantie was, werd de Bee bij mij thuis gehouden.


Yvonne H. en Yvonne van D. (ze wordt ook vaak Duif genoemd) 
bewonderen hier het leuke mandje van Karin, ons nieuwe aspirant-lid.


Zij werkt ondertussen rustig door aan haar sterrenquilt.




Iedereen werkt hard door want het moet natuurlijk een keer af !
Er zijn te veel leuke dingen die we nog allemaal af willen maken.


Marielle is bezig met deze serie bladeren.
Ongelooflijk dat er hiervan ook patronen zijn.



Deze avond wilde het niet zo vlotten met mijn 3e Bom-blokje.


Ik vond de maat van het dak niet helemaal kloppen en 
was het ook niet eens met hoe er met de diepte omgegaan werd.
Volgens het patroon moest ik het blauwe stofje van de zijgevel er gewoon bovenop appliceren, maar dat druiste helemaal in tegen mijn gevoel .


Die avond kwam ik er niet helemaal uit, 
maar de volgende ochtend gelukkig wel.
Ik heb toen besloten om een iets langer dak te knippen 
en een apart strookje te maken voor de linkerkant van de zijgevel.
ik zal het dan trapsgewijs appliceren.
(wordt vervolgd)

2 opmerkingen:

  1. Mooi en heel gezellig!! Ik mag morgen weer,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig en wat een mooi blok. Soms is het puzzelen, zeker met applique, altijd fijn als je er dan weer 'uit' bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...