Patricia

Patricia

maandag 25 november 2013

Leuke dingen doen

Beste allemaal,

Tijdens het Quilt-Midweekje heb ik dit huisje af kunnen maken.


Ik heb het patroon van het dak iets veranderd 
en nu is het meer naar mijn zin !






Nu kon ik ook met het volgende blok beginnen.



En na een aantal uurtjes, had ik ook deze klaar !




Daarna was er ook weer een gezellige Bee bij mij thuis.


Anja kon bovenstaande quilt aan ons laten zien.


En Lisette had in Houston deze leuke quilt gemaakt.


Lisette en Carla hadden als verrassing voor ieder van ons 
deze handige meetlat meegenomen. We waren er allen blij mee.



Renee kon ons deze quilt tonen. 
Ze is nog met het laatste quiltwerk bezig 
en heeft dan weer een AFFO !
Leuk, he, met al die verschillende kleuren !




In Den Haag is in het Gemeentemuseum
nog een kleine tentoonstelling over Coco Chanel.


Het beroemde 'Kleine Zwarte Jurkje' is door haar bedacht.




Ik denk dat we ons deze uitspraak van haar 
maar goed ter harte moeten nemen !

Tot ziens, Patricia

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huisje en wat een prachtig blok heb je al gemaakt. Bij jullie op de bee worden erg mooie quilts gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken en mooie quilts van iedereen. Was 2 weken geleden ook naar de Chanel tentoonstelling en viel voor dezelfde uitspraak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral je bloemenmanden vind ik heel erg mooi! En die handige ruler heb ik ook, gebruik hem voor het snijden van biezen, maar heb hem nog nooit gebruikt waar die bedoeld voor is! Dat komt ook nog wel, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokken heb je gemaakt,...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooie blokken. En een schattig huisje. Heel veel moois wordt daar bij jullie op de bee gemaakt.
    Die binding tool heb ik ook, is erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je huisje is MOOI geworden en je mand met bloemen is ook om te smullen! (lekker snel gegaan) En wat een moois weer op de bee genieten. Fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In dat lieve huisje zou ik willen wonen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige blokken en leuke creaties en die tentoonstelling staat volgende week op mijn agenda!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden, je huisje en het andere blok; je bent echt produktief geweest! Dat lijkt me een handig lineaaltje, ik zag het al eerder ergens voorbijkomen. En een leuke tentoonstelling (en fijn om te weten, dat ik in mijn "irresistible" fase zit, dat doet een mens weer deugd...).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blokken zijn mooi geworden, Patricia!
    En je Bee-vriendinnen hebben ook weer mooie creaties!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De gang zit er nu goed in hoor Patricia, nog even volhouden en dan is het zo klaar! Mooie quilts ook van de dames van je Bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat huisje mooi geworden. Prachtige blokken zijn het. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...