Patricia

Patricia

vrijdag 10 augustus 2018

Een Prachtig Quiltboek en mijn Mariner's Compassquilt




Bij mijn voorlaatste blog was te zien 
waar ik met de cirkels gebleven was,
zo'n beetje 3/4 had ik gepatcht
en om het een keer goed te leren,
 had ik toen ook maar meteen 5 cirkels
 in de rode achtergrondstof genaaid.


Ondertussen ben ik weer verder gegaan
met het maken van nieuwe hele cirkels,
nu voor de onderste rij.


Nummer 29 kreeg een lief blauw ruitje ...





Nummer 31 zie je hieronder



en nummer 33 .... 


kreeg een stoere beige ruitstof....



Voor de 2 cirkels met een cheddarkleurige stof 
moest ik nog enkele bruine stofjes kopen 
die er mooi tegen aan zouden passen.
Die komen vast de volgende keer.




Daarnaast zijn er nu  9 cirkels vastgenaaid
en kun je nu echt zien wat voor een leuke quilt dit is !
Vanwege de vele stofjes in deze quilt
(ook erg geschikt om eens al je scraps te gebruiken)
is het heel leuk om er naar te kijken 


Het begint lekker op te schieten nu !

Fijn (Quilt)weekend,
Hartelijke groet, Patricia


9 opmerkingen:

  1. heel mooi ! Ik houd ook van de anique look quilts :o))
    Ruiten staan daar zo 'lief' en toch inderdaad stoer in
    ( ps, ik heb het boek filmpje nog niet aangeklikt *U*)

    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een prachtig boek Patricia en ook jouw quilt wordt steeds mooier! Fijn weekend!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi boek, zo te zien!!! En je cirkels, wauw, geweldig. Het begint steeds meer te sprankelen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je quilt nu al weer verder in elkaar zit. Wordt erg mooi. Het boek is bij mij een zwart vierkant. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige compassquilt is dit. Zo mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wordt je quilt, en inspiratie voor een volgend project kun je voldoende opdoen uit dat prachtige boek.
    Fijne week, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het begint zeker lekker op te schieten, wat een mooie quilt wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, wat leuk!!
    Hahaha, we komen elkaar ook overal tegen :D
    Ik ben sinds twee jaar ook weer begonnen met mijn blog Kleurig Handwerk, zoals je misschien wel gelezen hebt op instagram.

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...