Patricia

Patricia

vrijdag 27 juli 2018

Leuke quiltwinkel "Quilt Studio Het Gooi' in Eemnes


Nu het zomer is, is het natuurlijk een leuke afwisseling
 om een quiltwinkel te bezoeken die wat verderop in het land ligt.
Ik had deze quiltwinkel, de 'Quilt Studio Het Gooi' in Eemnes
 al vaker op blogs langs zien komen
 maar was er nog niet eerder geweest.



Al meteen bij de ingang lagen er hele snoeperige Kerststoffen,
maar ik had me voorgenomen om niet te veel te kopen,
Immers, zelf heb ik thuis ook nog heel wat aan stoffen liggen....
maar ik moet zeggen....
dat het wel heel moeilijk was om in deze winkel 
vast te blijven houden aan mijn voornemen.



De winkel ligt vol met hele mooie stoffen 
waarbij het in mijn hoofd meteen gaat borrelen ....
(terwijl ik nooit alcohol drink !)



(Ik zie spontaan de leukste projecten in mijn hoofd 
met al die leuke stoffen ...

Maar helaas, ik heb last van meer ideeen dan tijd ... )





Maar ook bij degenen bij wie het minder borrelt in hun hoofd:
hier is Inspiratie genoeg !!




Deze quilt is gemaakt met Tildastofjes 
en ik moet zeggen dat dat wel heel erg leuk is.....
Het geheel oogt fris en vrolijk !
Ik heb er thuis ook een aantal van 
en vind dat deze stofjes bij dit patroon erg leuk uitkomen !




Er hangen aan de muur ook blokken van een quilt in wording
en dit is ook al zo mooi !
de maakster heeft een goed kleurgevoel !






De 6 stofjes hierboven  'riepen' dat ze met me mee wilden
en gelukkig kon dat toch, 
Want ik wist dat ze vast heel leuk zouden passen bij 
een aantal lieve stofjes die ik nog thuis had liggen.







Ook deze kast bij de uitgang knipoogde naar me
maar ik kon er (met enige moeite, dat wel) toch langs lopen.


Dit was enkele weken geleden
en ik had niet gedacht dat ik zo snel zou terugkeren....



Eergisteren was ik een beetje aan het rondkijken op FB 
en zag ineens dat deze workshop door Marijke van 'Steekjes en Kruisjes'
gistermiddag in Eemnes gegeven zou worden.
Ik bedacht me geen moment en vroeg meteen of ik er misschien bij zou kunnen.
En dat kon gelukkig, want er had net iemand afgezegd !




Marijke had de workshop uitstekend verzorgd en
 had meerdere materialen mee om uit te kiezen.

Dit leuke dienblaadje had ze mee ter inspiratie !



Wat is het toch Mooi !
Het is dat ik al een leuke hobby heb, 
want anders zou ik zo op borduren overstappen !



Dus snel aan het patchen geslagen en 
o, wat vind ik het leuk om te doen !


Kijk, 
nu is 'íe helemaal af !
Dit is echt leuk om als cadeautje te maken voor iemand.
En als je vroeg genoeg begint ...
kun je al voor de Kerst een hele serie gemaakt hebben.

Fijn weekend, Patricia




9 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuke winkel Patricia. Regelmatig ga ik er naar toe voor een Bee, en ja, natuurlijk gaat er dan meestal wel een lapje mee naar huis of van die fat 16's. Leuke workshop vind ook ik, maar een mens kan zeker niet alles!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Patricia, zeker een leuke winkel. Ik ben er onlangs zelf ook geweest. Leuke workshop ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plaatjes om je vingers bij af te likken.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar bent geweest, zelfs 2x!!! Leuke workshop heb je gevolgd!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie winkel en je hebt mooie lapjes gekocht !
    Ik hoop dat het nu werkt en je de reacties weer in je postvak ontvangt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke winkel met leuke en mooie stofjes. Ik ga er regelmatig beeen. Altijd gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een leuke winkel! Zat die maar ‘ om de hoek’!
    Leuke workshop heb je gevolgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stofjes, en een schattig potje. Ik eet graag die jam, voor de mooie potjes, voor ooit!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...