Patricia

Patricia

dinsdag 17 juli 2018

4 Compass-cirkels erbij !


Zoals beloofd in mijn vorige blogje zijn hier
 de foto's van mijn nieuwe Kompas-cirkels.





Deze vond ik tamelijk donker
en heb ik in lichtere stofjes gemaakt.





Bij deze cirkel heb ik het roodgeruite stofje
 van een van mijn eerste cirkels gebruikt.
Ik vind het wat frisser staan.






Hier komt ook weer een zalmkleurtje om de hoek kijken.





Blok 27 heeft een lief lichtblauw stofje gekregen.


En zo ziet het er totnutoe uit.
Ik ben ongeveer op 3/4 van het aantal Kompascirkels.




Op Vaderdag 17 juni was er weer de leuke Textielmarkt in Warmond.
(vanaf station Leiden ben je er met bus 50 in ongeveer een kwartier)
en het is elk jaar groter.
Het is heel erg leuk voor alle Crea-Bea's onder ons !


Bij deze mevrouw kocht ik weer enkele geborduurde biscornu's
in de mooiste kleuren en motieven.
Ze zijn bedoeld als cadeautje, maar soms houd ik ze toch zelf  ; )





Deze vrouw verkoopt o.a. mooie wol van Oegstgeester schapen.


Yvonne van Luyk verkoopt hele leuke coupons
 en resten van linnen en interieurtextiel.

En natuurlijk ging ik ook nog even langs 
bij Jacqueline en Germa van Samsara.
Helaas is Jacqueline verhuisd 
en moet ik haar mooie stofjes missen




Eind Juni was er ook nog het Handwerkcafe van Karen in Rijpwetering.
Karen liet haar prachtige breiwerk zien en ik was er weg van.
Ik heb al enige tijd een map met allemaal platjes van mooi breiwerk
en het Fair Isle-breien zit daar bij.





Lenne en Marja zijn met een hele mooie quilt bezig.
Het is altijd weer zo leuk om 1 patroon in verschillende stoffen te zien.



Wat hebben we toch een heerlijke Hobby !!
We hebben altijd iets leuks te doen en hoeven ons nooit te vervelen.
Daarnaast kun je het ook nog delen met andere Quiltsters 
en samen genieten van al het moois dat je ziet !

Hartelijke groet, Patricia


9 opmerkingen:

  1. Prachtige cirkels heb je weer gemaakt! Het wordt toch zo’n mooie quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blogpost! Je kompassen worden prachtig, dat blauw is erg fris tussen dat rood en bruin/beige. De andere foto's ook heel gezellig en mooie projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor wat je weer laat zien! prachtig zijn je sterren geworden, kan niet anders zeggen. Zelf ben ik gek van ruitjes, die doen het altijd erg leuk! En tuinset gekocht? Wij wel! We zitten er weer keurig bij, je moet maar snel eens komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Un beau travail de patience,superbe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie cirkels, je gaat best snel met het maken ervan!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben inderdaad een heerlijke, inspirerende hobby, en kunnen daardoor zulke leuke mensen ontmoeten en dan is er al gauw een klik. Je cirkels worden prachtig, en ze zien er ook allemaal even netjes uit. Wordt een top-quilt!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt jouw compassquilt mooi! Prachtig al die cirkels met dat rood ertussen. En je schiet al zo op.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige quilt wordt dit. Ik ben een groot liefhebber van cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents thanks for sharing.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...