Patricia

Patricia

vrijdag 26 oktober 2018

Nieuwe aankoop


Elke keer als ik in de laatste jaren bij Ikea was,
(daar kom je nogal eens als je 3 zonen hebt 
die gaan studeren en een paar keer gaan verhuizen)
zag ik het keukeneiland Stenstorp staan.
En elke keer dacht ik:
"Dat zou een mooie snijtafel zijn 
voor mijn quiltstoffen !"

Onlangs bleek dat ze hem niet meer verkochten. 
In heel het land niet meer !
Potverdrie !


Toen ben ik op Marktplaats gaan kijken 
en kon hem tot mijn geluk alsnog kopen !

Thuisgekomen is hij geschuurd en 
heb ik hem 2 keer met een speciale olie van Ikea behandeld.
Het duurde ruim een week voordat dat goed ingetrokken was !



Maar ik ben er enorm blij mee !!

Nu kan ik mijn stoffen staand snijden 
en hoop ik dat dat rugpijn voorkomt.

Met zijn 126 cm lengte, 80 cm breedte en 90 cm hoogte
 is het een werktafel die wel de ruimte vraagt.
Maar gelukkig kan ik er ook nog spulletjes in kwijt
 die in mijn quiltkamer rond slingerden.



Ik heb gelijk een grote opruiming kunnen houden in mijn naaikamer.
Ik heb dat een half jaar gelden ook al gedaan, maar ja .....
jullie weten vast wel hoe dat gaat ....
; )








Nu ben ik weer hartstikke blij en 
heb me voorgenomen om het nu echt, maar dan ook echt,
opgeruimder te houden...... !


Mijn Mariner's Compassquilt is er in ieder geval ook tevreden mee !!
Die krijgt nu weer wat meer aandacht.
De 4 kwartcirkels die in de hoeken komen moest ik nog maken....


En zo ziet het er nu uit: 





Ik kan alles gaan innaaien met de rode achtergrondstof !

Fijn (quilt)weekend, 
hartelijke groet, Patricia





17 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een mooi geordende quiltkamer. En het ziet er ook nog gezellig uit! Fijn weekend!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie opgeruimde quiltkamer! Kan ik niet zeggen hihi! En prachtig die Mariner's Compass quiltblokken. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Groetjes en fijn weekend Femke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben helemaal weg van je quiltkamer, zo jammer dat we er niet zijn blijven zitten, de dag dat ik bij je was. Nog eens over doen? ;-)
    En alle kompassen klaar, nu alles met de rode stof ertussen, oei, loei-spannend.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig en heerlijke naairuimte heb je. De kompassenquilt wordt heel mooi, fijn om zo'n grote design wall te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig zo een snijtafel en fijn dat je wens vervuld is. Veel plezier met het afmaken van je kompasquilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een handige tafel, en je kamer zo mooi geordend. Heel veel plezier met je ruimte.Je kompasquilt is een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tafel. En wat een heerlijk opgeruimde kamer.
    Veel quiltplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne tafel Patricia. Ik heb ook zo'n hoge tafel met grote snijmat en het werkt heel prettig!
    Daar ga je nog veel plezier van hebben.
    Ja...en die kamer netjes houden.... ik hoop dat het je lukt. Mij in ieder geval niet, ik weet niet hoe maar als ik me omdraai ligt er weer iets niet op zijn plek.......heel raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet je werk kamer er goed uit..en zo netjes...die tafel is wel een aanwinst, want onze arme ruggetjes..Spannend de cirkels tussen de rode stof naaien..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne aanwinst en mn complimenten hoorzon nette QUILT kamer,
    Je top word erg mooi zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he zo'n hoge tafel.
    Mooi worden je cirkels, echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your room is amazing and neat! I wish mine was so well organized. The quilt blocks are beautiful and it will make a gorgeous quilt with the red background. I can't wait to see it finished!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...