Patricia

Patricia

woensdag 7 november 2018

Mijn Mariner's Compassquilt.

Zo was de stand van zaken 
toen ik mijn laatste blogje op 26 oktober schreef.


Ik naaide in de afgelopen tijd 
de laatste 5 hele kompas cirkels
 in de rode achtergrondstof.


De hoge tafel komt nu goed van pas.

Zonder bril of lenzen naai ik 
met hele fijne steekjes alles goed vast.

Ja, want dat is het grote voordeel als je ogen -8 zijn: 
alles wat vlak bij is kan ik met het 'blote' oog heel goed zien !




Alle hele cirkels zijn nu ingenaaid !! 
Nu  moet ik alleen nog langs de randen 
de halve cirkels en de kwart cirkels innaaien.




De eerste 4 lukken al aardig !



Ik krijg er nu echt zin in !

Veel quiltplezier, 
groetjes, Patricia

8 opmerkingen:

  1. Leuk om hem zo te zien groeien!

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verval in herhaling: prachtig wordt deze quilt!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De achtergrondstof is perfect gekozen, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt die mooi, ik denk dat ik in het weekend ga proberen om mijn tweede cirkel in elkaar te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een topper deze quilt! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh oh, wat een geweldig mooie quilt wordt dit, echt een beauty!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...