Patricia

Patricia

vrijdag 30 november 2018

Er komen Workshops van mijn Mariner's Compass Quilt !!

Sinds twee weken loop ik 
een beetje te dansen ....

Ik had namelijk niet verwacht 
dat ik zoveel lieve en leuke reacties zou krijgen
 op mijn Mariner's Compass Quilt !


Via Facebook, via PB's op Messenger, 
via mijn Instagram (waar ik pas sinds kort vaker foto's op post),

Vele quiltsters vinden de quilt prachtig.
Sommigen hebben de originele antieke quilt ooit in het echt gezien 
en waren er destijds net zo weg van als ik zelf ook was.

Maar het allermooiste komt nog ....
Elsbeth die bij Dutch Quilts 
(het vroegere Den Haan&Wagenmakers)
 in Amsterdam werkt, 
had mijn quilt ook gezien en 
vroeg of ik twee keer een WORKSHOP VAN 1 DAG 
bij hen wilde houden !!

Of ik dat zou willen ?  
Ik vind het hartstikke leuk !!

Kun je je voorstellen :
een hele dag vertellen over deze bijzondere quilt 
en over hoe ik hem gemaakt heb !

Natuurlijk neem ik voor de cursisten het patroon mee
 en gaan we meteen aan de slag !
Ook laat ik zien hoe ik de achtergrond 
aan de cirkels heb vastgenaaid
 en gaan de cursisten 
dit met een proeflapje ook maken. 

Omdat het wel een dag met meerdere technieken wordt
 is het wel fijn als je enige naai-en quiltervaring hebt. 

We hebben de afspraak gemaakt voor een hele dag
 en wel op VRIJDAG 4 JANUARI  en op  ZATERDAG 23 FEBRUARI 2019
in hun winkel in Amsterdam !

Dus begin maar alvast te bedenken hoe jij hem zou willen maken ... ?
Ga je voor de kleuren waarin ik hem gemaakt heb ?
Of kies je liever je eigen kleuren ?
Dat kan natuurlijk allemaal, 
want het leuke van een workshop in een quiltwinkel 
is natuurlijk dat je ter plekke 
stofjes in de juiste kleuren kunt bijkopen !

Voor meer gegevens kijk dan aub op hun eigen site
naar hun blogverhaal op 16 november j.l.


Hopelijk tot ziens,
 Patricia Kockelkoren







3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd wat leuk om te vertellen over een quilt waar je zelf helemaal flieft op bent. Je hebt al ervaring in lesgeven dus dat is mooi meegenomen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewdldig, ik krijg steeds meer bewondering voor jou 😍😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het al voorbij komen en wat ontzettend leuk voor je. Behalve het maken van zo'n fantastische quilt is er niks leuker als je plezier en ervaringen delen met andere enthousiaste quilters, want dat is eigenlijk toch waar zo'n dag over gaat, plezier en ervaringen delen. Ik denk dat de dames die komen een hele leuke dag gaan hebben, heel veel plezier ook met het voorbereiden van deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...