Patricia

Patricia

zaterdag 26 januari 2019

Heel gezellige workshops Mariner's Compass Quilt

Daar hing mijn Mariner's Compass Quilt op het quiltrek 
  te wachten op de workshops die ik zou geven !



Al op woensdag 16 januari en zaterdag 19 januari 
gaf ik bij Karen van B&B de Hertogshoeve in Rijpwetering 
aan 2 groepen een workshop in het maken van deze bijzondere quilt.


Iedereen had er reuze zin in
 en we begonnen de ochtend 
 met een kleine geschiedenis van de quilt.
(Na enig onderzoek heb ik namelijk iets meer ontdekt
over de herkomst van deze quilt !)


Daarna ging iedereen al snel aan de slag met het patroon 
en konden ze beginnen met het eerste patchen.


's Middags was er een heerlijke door Karen verzorgde lunch, 
waarna we weer energie genoeg hadden voor het middagprogramma !



Het ging gelukkig heel goed na mijn uitleg met enkele fijne quiltkneepjes 
en met voorbeelden als geheugensteuntjes voor thuis 
waren het 2 superleuke dagen.


Ik kijk nu al weer uit naar de volgende workshops. 
Het is namelijk zo leuk om met andere quiltsters te praten 
over onze grote hobby !


Misschien tot ziens,
Groetjes, Patricia 





5 opmerkingen:

  1. Altijd goed verzorgd bij Karen, het waren vast gezellige en leerzame dagen, de dames hebben voorlopig weer wat te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je op deze manier andere quiltsters op weg kunt helpen met deze prachtige quilt. Het is meteen een gezellige dag voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk Patricia!!! Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, tot ziens bij de winkel van Petra Prins. heel leuk dat jij daar ook komt !

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...