Patricia

Patricia

zondag 8 april 2012

Fijne Paasdagen


Ooit heb ik deze 3 schattige Paaskippetjes voor onze 3 zonen gekocht en die mochten er nu ook weer bij zijn (de kippetjes dus).
Natuurlijk mochten onze 3 jongens ook met ons mee aan tafel, maar onze oudste had zich in Utrecht verslapen en kwam dus pas later in de middag aan.



Wij hadden dus toch al trek en zijn maar zonder hem begonnen .
Even een eitje tikken !





 En ook even een foto van 3 van de 4 mannen die een grote rol in mijn leven spelen; 
rechts natuurlijk mijn lieverd met wie ik nog heel oud hoop te worden, 
links DS3 en in het midden DS2.







Afgelopen donderdagavond nog een knusse Bee bij Yvonne (Duif) gehad.
Yvonne kijkt een Quiltmania Lente 2012 in die ik had meegenomen.
Rennie en ik waren ook even over heel serieuze zaken aan het praten.




 Rennie bereidt haar applicatiewerk voor.



En ik teken met wat malletjes nog wat op de stof van Guutes Antieke Quilt.



Yvonne leert hier aan Rennie hoe ze met de naaimachine mooi kan appliceren.


Het is zo fijn om met andere quiltsters regelmatig samen te komen.
Als je een vraag hebt is er altijd wel iemand die het antwoord weet !


Overigens : 
Gisteravond ben ik naar de film 'Intouchables' geweest en ik vond hem geweldig ! Echt een aanrader voor wie nog een keer echt genieten wil van een mooi verhaal !!

Hij past voor mij in de categorie Echt Mooie Films, zoals 'Etre et avoir' en 'As it is in Heaven'.

Fijne dagen voor iedereen,
groetjes, Patricia













6 opmerkingen:

  1. Je blog roept weer de herinnering van de avond op. ik geef geen cijfer maar het was een van de toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na een gezellige Bee met weer veel creativiteit, gezellig met elkaar Pasen vieren.
    geniet deze dagen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto van drie van je 'mannen' fijn dat nummer vier ook nog kon komen ook al was hij te laat om aan tafel te schuiven...
    Was weer gezellig om bij te lezen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha zo herkenbaar! Bij ons kwam de oudste toch ook maar thuis.....Gezellig! Ziet er allemaal weer super gezellig uit! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo, je hebt een ontzettend leuke en gezellige blog. En wat een mooie dingen maak je. Met genoegen e.e.a. bekeken en gelezen.

    Groet Elma en Dick (zijn volgers geworden)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patricia,
    Grappig, wij zijn gisteravond naar die film geweest. Ik vond het een mooie film, maar minder sterk dan de andere twee films die je noemt. We misten een beetje de uitwerking van de twee leefwerelden waarin Driss leeft. Door de herkenbare muziek en de humor wel een leuke film!
    Gezellige bee en een gezellig ontbijt. Ik vind je tafelkleed erg leuk met de kipjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...