Patricia

Patricia

maandag 2 april 2012


Met deze stofjes en kleuren ga ik straks blokje 1 van de quilt voor mijn nichtje maken. 
Het blauwige stofje heb ik laatst bij de Stitch Cottage in Den Haag gekocht, omdat ik er een afwijkende kleur bij wilde hebben. 




Blokjes 2-3-4-5 heb ik al af en zijn hieronder te zien. 
Er moeten ook nog sashings aan komen en daarvoor  heb ik de stof gekocht 
die er nu ook onder ligt.



Hieronder zijn allerlei gebruikte stofjes bij elkaar. 
Ik ben al zo benieuwd hoe het er straks allemaal uit gaat zien !


Weten jullie wat nog leuk was ?
Mijn man zei deze week dat elke keer als ik een quilt maak, 
die weer mooier wordt dan de vorige. Lief, he ?

Iedereen weer een fijne week gewenst, 
groetjes, Patricia






10 opmerkingen:

  1. Dat is heel erg lief van je man dat hij zo'n leuk complimentje aan je geeft, dat is altijd fijn om te horen ☺☺☺!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kon op de een of andere reden niet verder typen, maar ik wilde ook nog schrijven en je boft maar met zo'n attente man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stofjes heb je gekozen en dat blauw maakt het een fris geheel! Leuke blokjes en ja zo is het nu eenmaal, bijna alles wordt steeds mooier als je het vaker doet! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurtjes, Patricia! Oh ja! Begrijp ik hieruit dat je aan verschillende quilten tegelijk werkt?
    Dat was een lief compliment van je man. En ik denk dat steeds meer ervaring ook steeds meer inzichten en mogelijkheden geeft.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren, de blokken die je al af hebt zijn erg mooi! En wat een lief compliment, die man verdient een KNUFFEL!! Fijne dag verder, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie stofjes en leuke blokken. Leuk compliment, doet je goed, hé? Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren hebben deze lapjes! Ik kom ze morgen "live" bekijken op de Bee. Groetjes, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stofjes! Ben benieuwd naar het eindresultaat! En je hebt ook een leuke man !!!
    Fijne avond, groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoewel ik best naturel ben word ik van deze fleurige stofjes altijd vrolijk! Maar vorig jaar bleek een tafelloper met bloemen (voor op de tuintafel) toch weer niet mijn ding :(! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...