Patricia

Patricia

vrijdag 29 januari 2016

Dear Jane: mijn 1e rand is klaar !


Mijn Dear Jane-quilt wordt niet vergeten, hoor.



Zo nu en dan maakte ik in de afgelopen maanden nog een punt
en nu had ik genoeg om de 1e rij punten aan elkaar te zetten.

De tip van Duif hielp me goed:
ik maakte een malletje van een Dear Janepunt zonder zoom
en kon daardoor goed aftekenen 
waar de punten en de effen zijkant op elkaar gelegd moesten worden.



Al snel maakte ik 3 'taart'-punten aan elkaar ...


..... maar bij 5 ging ik het toch nog even checken.






Gelukkig klopte het op het eind !


Op naar de volgende rij !

Nu ik weet dat we 19 maart 
onze volgende Dear Janedag hebben met onze Bee in Katwijk
wil ik me even wat meer concentreren op mijn 'Baby' Jane.


Via de Facebook groep kon ik deze mooie stofjes van Marja overnemen


Het is de serie 'Lumiere de Noel' van French General voor Moda.


Ik vind dat ze mooi passen bij mijn resten van de Rouenneries Deux- serie.
en de andere stofjes die ik er al aan toegevoegd had.

Veel plezier met quilten, 
Patricia

P.S.
Maak jij ook een Dear Jane quilt ?
Hoe ver ben jij ?
Of heb je hem al af ?

5 opmerkingen:

  1. Oh so lovely and so much work. Not everyone will realize how much time and effort you have put in on this DJ - but others who have tried it will know and we are all impressed! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een prachtige quilt!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar al die schuine naden, lijkt me heel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie weet op 19 maart de volgende rand af!?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...