Patricia

Patricia

donderdag 28 januari 2016

Gezellige Woensdagmiddag-Bee met speciaal bezoek


Gisteren hadden we weer onze gezellige Woensdagmiddag-Bee.
Anja en Anita zijn bezig met het maken van deze leuke quilt.





Ik had echter een verrassing voor hen in petto.
Ik had kennis gemaakt met de ontwerpster van deze quilt, Jantine, 
en had haar uitgenodigd om een keer langs te komen.



Vinden jullie deze quilt niet ook prachtig ?
De kleuren bruin-beige-donkerrood-roze van deze quilt
combineren echt heel erg mooi met elkaar !



Het middenblok is een pineapple  patroon.




Er wordt nog overlegd over 
hoe deze quilt het mooist gequilt kan worden.





Jantine heeft nu ook een andere quilt ontworpen
waarbij diverse technieken aan bod komen.


Ook andere Beeleden zijn weer met mooie quilts bezig.


Renee maakt deze te gekke quilt voor haar kleinzoon.
Ik vind het stoere kleuren en stoffen voor een jongen, 
erg leuk om te zien.





Ons nieuwe Beelid Dirksje is met een Randjesquilt bezig.


Ik ben ook weg van de mooie zachte kleuren in deze quilt,
Het is de serie 'Le Bouquet Francais' van Moda.





Zo, nu heb je weer kunnen zien waarom een Bee zo leuk is:
je kunt met andere quiltsters over je mooie hobby praten,
eindeloos !
en daarnaast: 
ideeen opdoen, 
afspreken om samen naar quiltwinkels 
en tentoonstellingen gaan,
lief en leed met elkaar delen,
etc.
Ik kan het iedereen aanraden !

Dus zit je nog niet op een Bee, 
organiseer of zoek op de site van het Quiltersgilde
naar een groep bij jou in de buurt !


Hartelijke groet, Patricia





5 opmerkingen:

  1. Wat hebben wij toch een heerlijke hobby. Het is zo mooi om te zien wat anderen maken.
    Ook in dit blogje weer plaatjes van mooie quilts.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee van je!!
    Leuk om dan de ontwerpster te vragen,..
    Ja wat is het fijn om bij elkaar te komen en je hobby te mogen delen mat andere,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi het vogeltjes quilt, en ook de andere werken van de Bee leden
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was leuk om met jullie kennis te maken. Ik ben zo weinig aan het bloggen dat ik helemaal vergeten ben zelf foto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was leuk om met jullie kennis te maken. Ik ben zo weinig aan het bloggen dat ik helemaal vergeten ben zelf foto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...