Patricia

Patricia

vrijdag 7 december 2018

Workshops Mariner's Compass Quilt in Rijpwetering (bij Leiden)


In een eerder blogje vertelde ik al over de workshops die ik ga geven bij 
Dutch Quilts (het vroegere Den Haan&Wagenmaker)  in Amsterdam.


Er is echter nog Meer Leuk Nieuws !


Regelmatig bezoek ik nl. het Handwerkcafe
 dat door Karen in Rijpwetering (bij Leiden) gerund wordt.

Toen ik mijn MCQ daar enkele weken geleden mee naar toe nam 
waren er van de andere quiltsters 
ook hartverwarmende enthousiaste reacties. 
Ter plekke vormde zich al meteen een groep 
die hem ook wilde maken
 en Karen vroeg mij toen of ik ook bij haar
  een workshop van 1 dag wilde geven !

We hebben afgesproken dat ik 
 op WOENSDAG 16 JANUARI 2019 en ZATERDAG 19 JANUARI 2019
 bij haar in Rijpwetering kom.

Het lijkt me zo leuk om nog meer enthousiaste quiltsters te helpen 
om op te starten met deze prachtige quilt ! 
Ik neem het patroon natuurlijk mee 
voor iedereen die naar de workshop komt
en geef tips over hoe ik hem gemaakt heb.
We gaan die dag met zijn allen ook meteen aan de slag 
en maken een begin met de eerste cirkel.

Het is wel fijn als je enige quiltervaring hebt omdat er meerdere quilttechnieken aan bod komen. 

Dus wie zin heeft: 
maak alvast een stapel met mooie FQ-stofjes
 en wat grotere scraps 
en neem die mee als je komt !

Ik heb er al veel zin in !



Kijk voor meer gegevens op 

Misschien tot ziens, Patricia 


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk voor je Patricia dat je nu ook voor deze quilt workshops mag gaan geven. Vorig jaar november maakte ik ook al een cirkel en begin dit jaar knipte ik de tweede. En nu, vorige week heb ik deze in elkaar gezet en ben ik ook aan nummer 3 begonnen. Ik maak ze van oude kerststofjes van mijn moeder, van een quiltvriendin en van mezelf. Fijn weekend en vooral ook veel succes met het geven van de workshops.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Patricia dat je on tour gaat met je mooie quilt !
    Je zult veel mensen blij maken ...het zijn prachtige kompassen !
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...