Patricia

Patricia

donderdag 29 maart 2012

Op en neer naar Limburg

Woensdag ben ik samen met DS2 met de trein  naar Heerlen gereden. Onderweg heb ik lekker zitten prikken met mijn lapjes aan de sterretjes voor Guutes Antieke Quilt. 




Ik heb er nu in totaal 6 af. Het is wel meer werk dan ik aanvankelijk dacht.
Ik moet namelijk heel precies naaien omdat alle puntjes in het midden precies samen moeten komen. Dat valt niet altijd mee. 
Eerst naai ik alle ruitjes van de ster tezamen en daarna vul ik aan de buitenkant de lichte vlakjes aan.
Soms vergis ik me en naai per ongeluk een driehoekje  of vierkantje op de verkeerde plek.
Dan weet ik weer dat ik weer beter op moet letten.
Ik vind het wel erg leuk om dit te naaien omdat er zoveel afwisseling in zit. 
Ook kan ik steeds elke ster qua kleuren met zorg neerleggen. 





Vanavond komt mijn Donderdagavond-Bee gezellig bij mij thuis.
Ik heb de Engelse kopjes van mijn moeder al klaargezet.



Groetjes, Patricia

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi worden je sterren! En heerlijk zo'n Bee-avond, veel plezier! Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia, prachtige sterren maakte je in de trein! Ze zijn mooi van kleur, had je veel bekijks of commentaar in de trein?
    Ik wens je een fijne en gezellige Bee vanavond...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      het was vrij rustig in de trein, dus ik kreeg geen commentaar.
      Een paar jaar geleden was er wel een leuke conducteur die er iets van wist, want zijn ex-vrouw had ook gequilt. Hij wist ook de winkel van Petra Prins in Zutphen te noemen ! Hij was namelijk met haar allerlei quiltwinkels afgegaan!! Ik snapte echt niet hoe het kwam dat ze gescheiden waren ...

      Verwijderen
  3. Ze worden wel erg leuk, Patricia. Heerlijk als je zo het rijk alleen hebt in de trein.
    Een gezellige avond met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto. En al prikkend ben je zo in Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je sterren vanavond kunnen bewonderen en ze worden echt heel mooi en zo precies. Ik vond het trouwens super gezellig vanavond. Ik blog morgen wel ben nu te moe! Bedankt gastvrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je sterren en wat is dat toch een mooie stof die Rouennerie! Was vast weer gezellig met jouw beemeiden! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...