Patricia

Patricia

vrijdag 2 maart 2012

Voortgang van Arlene's quilt

In de afgelopen paar dagen ben ik flink aan het werk geweest.
Ik heb allerlei vierkante blokjes van  13,5 cm.  gemaakt
en heb nu een stapeltje van 8 blokjes nr. 2:



11 blokjes nr. 3:



en 14 blokjes nr. 4:


Blokjes 2 en 3 heb ik ook al allemaal precies op maat gesneden, 
morgen doe ik dat ook bij de blokjes 4.

Door de afwisseling van stofjes en patroontjes is 'Hopsscotch' een leuk patroon om te naaien met de naaimachine. 
Zoals al het patchwork en quiltwerk blijft ook dit precies werk, maar ik ben blij met het resultaat.
Iets minder leuk lijkt me het eentonige werk van het maken van de  sashings, maar het maakt het blok vast nog mooier.


Hartelijke groet, Patricia




10 opmerkingen:

  1. mooi hoor ben benieuwd naar het eind resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me heel erg nauwkeurig werk! maar het eindresultaat zal er zeker naar zijn!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt wel hard kunnen werken. Blokjes zien er mooi uit. Heerlijk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hard gewerkt! Ziet er prachtig uit!
    groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat goed, Patricia. Mooie stoffen en prachtige blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Patricia, je bent lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er weer prachtig uit en wat zijn het toch mooie stoffen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn mooie kleuren. En je bent aardig op dreef.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor een quilt in wording te zien.Morgen weer lekker verder. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tempo!!!!!!!! Mooi Patricia, groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...